2013年5月6日星期一

包容

五、六人在排隊等地鐡,突然有條友衝埋嚟 (原諒我咁粗魯形容那位女性),逼去最前面中間門口位,原來前面一左一右係佢嘅同事,佢右手邊同事即時擰轉面嚟望下群情,對,洶湧緊!快啲劃清界線好喎!

喂,你而家打尖呀,你估自己衝緊去救援咩!你打尖打得斯文啲唔得嘅,雖然都係打尖,但如果你低調啲起碼被你打尖的都感受到你已知自己不對,被你打尖的會諒解你想和同事一起(有位坐),你如斯大動作高姿態沒有一聲借借就逼去前面,排隊中的人冷不防要側身讓你,你以為你這麼有勇氣地打尖就不是打尖喇!


一個工作了好多年的同事驚訝原來 Scan 是用影印機進行的!!我厚道得沒有露出我心裡更大的驚訝!!!!!!


先聲明本人長相極一般,普通到係一堆人中永遠都不會被發現,所以如果一個陌生人,不論男女,係咁望住,我會有點忟,今日係自己大廈上樓電梯內又遇上,如果佢識讀心術,就知我已一輪嘴了︰望咩呀!你新搬嚟架?望夠未呀?架電梯又唔大,本已侷促!


 

4 則留言:

Ebenezer 說...

佢用乜野表情望住妳?

Coffee 說...

Eben︰

我估都怕且同殺父仇人差不多掛!

DeepC 說...

你靚所以望多兩眼!?

Coffee 說...

DeepC︰

唔係呀!

啲人唔明白,三唔識七,一直咁望住人會令人不安。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...