2013年5月27日星期一

向日葵


完成的時候,先把自己給感動了。

6 則留言:

DeepC 說...

好靚呀!
點整架?

Coffee 說...

DeepC︰

真實的顏色仲好看,影相有偏差,例如花芯外圈其實是很淺的黃,影出嚟變成啡色了。

中間花芯用法國豆針繡,花瓣就頭尾各繡一針便可,不過花瓣的絲帶寬度不是我原意想要的,但繡錦太密,寬絲帶繡不入。

韻味熊貓 說...

顏色變了,是環境色溫的關係.你改變相機的色溫,可作調整的.

CC 說...

哇, 好勁呀!!!!!!

收到的淘寶貨OK嗎?

Coffee 說...

佛爺︰

謝謝你,改變相機的色溫,其實我唔識:P

Coffee 說...

CC︰

絲帶嗰啲收到喇,OK。

絲襪未收到,我深圳朋友幫我訂,佢未嚟香港(通常週末),我好想快啲睇咁平嘅絲襪係咩貨色。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...