2013年5月15日星期三

萬寧印花

這套印花是朋友所贈,我打算用來換購那個康寧煲 (很久以前用過,很好用)。

原來而家用萬寧印花換購產品,不單單是印花加錢,還要會員積分,像我想換購的康寧煲,要三十個印花加二百五十九元再加三百分會員積分。我們來計下數,三十個印花,即在四月五日至六月二十七日買了一千八百元貨物所得,而三百分積分就以每五元得一分計,即一千五百元,換句話說,雖然積分以年度計,但增加了難度,以前東拼西湊,搵夠印花便可,而家要會員三百積分,而積分真的難做到朋友間拼湊。

起初我以為自己換購不成了,因為少在萬寧購物,想到不夠積分,點知原來有八百幾積分,才想起曾在萬寧幫深圳朋友買過奶粉。




12 則留言:

DeepC 說...

犀利呀!

我都有萬寧咭, 但平時買東西不多, 慣左不拿咭出來, 開了咭都無加分, 哈!

卡臣 說...

啲印花好快整唔見

CC 說...

勁! 從未換過.

Ebenezer 說...

我對煲冇興趣。

韻味熊貓 說...

買十送一的「潛水艇麵包」蓋印卡,我都唔見佐,呢D野唔合我玩!嘻嘻!

Coffee 說...

DeepC︰

我回家會經屈臣、萬寧、超市、藥房,但就極少在萬寧買嘢。

Coffee 說...

卡臣︰

我的通常給同事。

Coffee 說...

CC︰

不用錢的東西基本好易壞,康寧牌子是好東西,所以要加錢換。

Coffee 說...

Eben︰

誰對煲會有興趣?但要有!

Coffee 說...

佛爺︰

我更加係架,所以朋友一次過給一套印花我就啱我了。

Unknown 說...

誰說換煲要用印花和績分的 我都換了三個 只用了900分 我一個印花的煩腦都不需要 因為只用分加錢便可

Coffee 說...

Candy︰

我都係去到換購時才知道不用印花,於是我便用印花另換一套康寧碟。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...