2013年5月14日星期二

弄衣車樂

 一連幾天都在弄衣車樂,盲摸摸車下車下,悟出了如何拼布,袋子轉角位如何接駁,便當袋的索繩如何穿引...好啦,不說了,大家看圖︰

第一個是這個掛件袋,啲線車得不能再歪了。

第二個,爛尾拼布袋。

第三個是漸入佳境的便當袋。

由此發現,一部用來玩手工布藝的衣車,功能不需要特別多,但有一樣功能好緊要,就係可以閘骨,但我這部無囉!所以看到袋內布邊的線飛晒出嚟,好不滿意,很次貨的感覺,即係你去買布製品,你都不會買那些飛紗走線架啦,係咪!車第三個便當袋時,我已用山型針跡先車一次所有布邊,但效果不理想,頂多是好過無囉。

家才知買衣車要買有閘骨功能的!我的衣車沒有,該如何解決閘骨的問題呢!


8 則留言:

10 說...

啡,啥是閘骨?

Coffee 說...

靚靚︰

你望下你啲衫褲裙子,布邊位以一條類似「工」字型的連續排開,作鎖布邊用途,不會飛線出來,就係閘骨。

DeepC 說...

摺兩摺, 連摺車, 這個方法雖然厚身, 但穩好多.

Coffee 說...

DeepC︰

哦,是不是先摺起車布邊,之後再兩塊布拼在一起車,拼在一起時就留出已車的摺邊不車,因為摺邊搭在一起車會好厚。

CC 說...

記得以前家政課車布要拿去店裏閘骨, 覺得那部機好勁好好玩咁!

Coffee 說...

CC︰

而家貴啲嘅衣車可換車針頭做到閘骨,啲布唔閘骨會飛線,好肉酸。

Ebenezer 說...

妳真叻,連祝君早安洗面毛巾(圖一)都車得到!

Coffee 說...

Eben︰

使乜講,能人所不能,哼!

(呢位同學不準歧視!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...