2013年5月11日星期六

小確幸

Thank you, my dear R






我瘋了,做手作發展到要買部衣車,上網找了半天資料,終於鎖定一部日本兄弟牌子的,最簡單價錢最平那部入門級,都要一千五。起初不捨,但左思右想後,就氹下自己罷,今天,就今天去買罷。

但終於都係買唔落手,始終我只是用來拼下布頭布尾,自製小便當袋子而已,況且我成世人未用過衣車,一千五的兄弟牌雖然已是最便宜了,但對我初學只用作手藝玩意來說,太奢侈了!最後關頭轉念,覺得還是買部幾百元的好了,於是買了這部四百多元的雜乜牌,不過我好開心。剛才試車了幾行線,很有趣,正思量著車個小布袋。

8 則留言:

Ebenezer 說...

等著看妳的傑作。

CC 說...

哈, 好勁喎, 買埋衣車! 又, 生日?

DeepC 說...

我都有買這部機, 練過一個晚上, 但最後無成品. 哈!

Coffee 說...

Eben︰

昨晚忍不住住即時造了個掛袋,啲線俾我車得彎彎曲曲:P

Coffee 說...

CC︰

做布藝有衣車快好多架!

係呀:)

Coffee 說...

DeepC︰

這個好有趣下喎,才一晚就被你打入冷宮喇,哈哈!

我昨晚即時亂車了個掛袋:P

DeepC 說...

不是打入冷宫, 只是時間問題, 有時間設計好及買到布料, 到時又會出動啦~ 不過唔知等到幾時. ^^

Coffee 說...

DeepC︰

我在練習中,起初睇別人的,但好多時睇唔明,索性自己摸索,剛才在拼布做便當袋,但未完全成功。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...