2013年4月3日星期三

泉肌膠原卸妝水

 Haruhada 膠原彈性潔面卸妝水很好用,含骨膠原成份,用它抹去臉上的BB Cream後,有保濕滋潤的感覺,尤其像我長期在冷氣環境下工作,加上年紀大了,面部皮膚越來越乾,用了這個感覺很不錯。女生用卸妝水一般用得凶,除非零妝容,連少少的 BB Cream 都不搽,這個大大支 ( 500ml )才一百零幾元,很抵用哩!昨天在莎莎敗了兩枝回來,因為缺貨好長時間了,快有一年罷,說昨天剛入了新貨,不枉我每經過時隔幾天便入去問是否返了貨。原本打算買一枝的,想一想,卸妝水用得快,都係買兩枝罷,說不準幾時又缺貨呀。



在 Haruhada 卸妝水缺貨時,我用下面這枝 Bioderma 卸妝水,價錢比Haruhada 卸妝水貴四十元,清潔度高,但我每天只搽 BB Cream,清潔本不難,Haruhada 一樣清潔得不錯,是以我更著重潔面後皮膚是否繃緊,相比之下,Bioderma 明顯比 Haruhada 令皮膚繃緊了,好似即時抽走了點水份似的,證明 Haruhada 卸妝水的膠原成份起了作用,適合我等乾皮喔。

 ( 眾稱紅水的 )





10 則留言:

Ebenezer 說...

有骨膠原成份,會唔會chi nup nup?

Coffee 說...

Eben︰

唔會架,你係女的話,推介你試下,唔錯!

DeepC 說...

有無細支D架?

五珍 說...

500ml可以用幾耐?
邊隻BB cream好用?

Coffee 說...

DeepC︰

好似無呀,因為卸妝水一般用得勁!

Coffee 說...

五珍︰

以我每天晚上清潔臉上BB Cream (有時懶冇搽BB Cream 就冇用),用兩塊卸妝棉,大概可用七、八個月(希望冇記錯),超抵用!!

BB Cream我用過好幾款,等我貼文分享下:)

五珍 說...

好呀,唔該晒﹗

CC 說...

"年紀大了,面部皮膚越來越乾" -- 超級有同感呀!

等我行開又去買枝先.

Coffee 說...

五珍︰

唔客氣:)

Coffee 說...

CC︰

見你不時有分享護膚品使用心得,可以比較下。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...