2013年4月18日星期四

伸出魔爪

排隊入地鐡,本來我順勢坐車門後右邊第二個位的,但竟然突然有隻魔爪由我左邊伸出,抓住我眼前的那條鐡柱,攔截住不讓我行,然後她打我面前行過,坐落在我原本可以坐到的右邊第二個位置上。咁都得!

如果對方年紀很大,我算了!如果對方是清潔嬸嬸Look(不是看低,是她一定比我累得多,還要趕返去煮飯),我又算了!如果對方...(未諗到),我都算了!但就是那穿一身黑色套裝的女人,我不算了她!

那可以怎樣?看官且看,當下我以迅雷不及掩耳的無影手化開她的魔爪,再以我自小在武俠小說林中打滾多年後無師自通的撩陰功(主攻屁股)掃跌她,看著她跌個四腳朝天時,我哈、哈、哈大笑三聲,竟敢攔我路!未死過!哼!

痛快!鬧完!



12 則留言:

ep 說...

最後那段描述純是發洩吧, 我估妳事實並無施毒手,要不, 可能引發一場車廂內爭鬥.

卡臣 說...

女中豪傑

DeepC 說...

你沒有真的出手吧!?

Ebenezer 說...

妳有冇上Youtube,睇下有冇人影低妳地?

Coffee 說...

ep︰

唉吔,施毒手?我哪有這等本事:)

Coffee 說...

卡臣︰

女中豪傑可唔可以係溫柔型的,哈哈~~

Coffee 說...

DeepC︰

我禮讓後有後悔點解唔順勢格開佢架!

Coffee 說...

Eben︰

事實係我啤佢一眼後,退出車廂等下一架車,然後內心湧起百般武藝,最後濃縮成三、四句在自家地盤發洩下咁囉!

韻味熊貓 說...

精神出路.嘻嘻!

CC 說...

哈, 如果你真係出手會點呢? 而家搭地鐡真有些恐怖.

Coffee 說...

佛爺︰

係呀!

Coffee 說...

CC︰

下!點會?點都唔會啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...