2013年4月10日星期三

因辣成憾

很久以前有位舊同事,嗜辣無比,可以說得上是一餐無辣都不行,所以她的包包永遠都比一般女生的包包多了一樣東西,就係一樽辣椒醬,一旦在酒樓餐廳用膳,她就要開動私家辣椒醬。記得她比較常備的是桂林特辣辣椒醬,叫碗湯粉麵,然後落一大匙那辣椒醬都未夠,原本白白淨的一碗湯粉麵,即刻風雲變色成一碗血池地獄,吃得津津有味,一樽辣椒醬,她幾個午餐就可幹掉。嗜辣的人見唔少,但像她這般吃法的,沒見過。

與她共事一年,那一年,她因胃出血入了醫院,我們才知她已是第三次因過度吃辣令胃出血要入醫院,醫生家人力勸她戒辣,或者食少點,不要食太辣的,但她做不到,因為已不是無辣不歡咁簡單了,是辣少點她都覺得食之無味。第三次入院時,她丈夫失望極了,最後通牒,說如果再不控制,再因吃辣吃到要入醫院,就離婚。後來終於都係離了婚。


說到這裡,眾人七嘴八舌插話,盡見無良︰

哇,因為吃辣而離婚都係第一次聽!

咁之後佢點呀?

無呀,只做過一年同事,無聯絡,唔知喎!

真係慘,吃辣椒啫,朋友都冇埋!

喂呀,我同佢只係好一般嘅同事關係!

即刻劃清界線,幾現實呀!

咦,想點呀你哋?

無,人哋已經咁慘,仲要連朋友都無埋!

係囉,人家吸毒都起碼有啲毒友朋友呀,佢吃辣真係咩朋友都無,幾慘呀!

唉,眾叛親離!

(眾笑)

......


16 則留言:

ep 說...

點解四川人嗜辣又無事呢, 還是麻辣.

DeepC 說...

又係心癮出事.
其實過辣是吃不出真味, 什麼都是單一的辣味及辣感, 那裡是在品味, 餐餐如是者, 只是過心癮 及 自制不了.

身邊人及當事人如用錯方法, 係很難幫到當事人去戒癮的.

Coffee 說...

ep︰

咁我又真係唔知原因,我媽媽很吃得辣,亦是無辣不歡的,但從未胃痛過。

不過嗰個舊同事吃的份量同辣的程度是超勁的。

Coffee 說...

DeepC︰

亦有可能她的味覺出問題了,一般不喜歡進食,一個飯盒,米飯難撈辣醬,她食一半不到就唔想食了,食慾不振。

10 說...

我覺得食得辣嘅人味覺都冇咁敏銳

卡臣 說...

火燒後欄的滋味

DeepC 說...

吃得這麼辣, 味覺不出事才奇啦.

過辣吃不出味, 那就加鹽 (辣醬就是有鹽, 吃得多醬就同等吃更多的鹽), 吃鹽多的人較容易有高血壓, 有高血壓的人味覺是差一點的, 吃什麼都覺得淡, 所以不自覺地吃得重味, 這樣循環發展, 信相大家會猜到跟著發生什麼事.

吃勁辣, 其實是吃不出味, 辣得舌麻, 很多香味及甜味都嚐不到,只餘下咸及某些香料的味, 那會是好吃丫!? 過辣癮就必定有, 那是一種很不同的感覺, 又麻又出汗, 特別是一大班人一起吃勁辣的食物, 真的很high.

CC 說...

可能是有點病態了, 難以自拔了. 付上了健康及婚姻.

Ebenezer 說...

正牌辣妹!

韻味熊貓 說...

近十多年的研究發現,有一種腦退化症,在二十歲尾已經出現輕微病徵,就是該人只專注某一不當行為,卻完全不理任何人的勸告,情況就好似瘋狂食辣椒咁,根本不是口味問題.

Coffee 說...

靚靚︰

不要經常食過辣,就ok 架!

Coffee 說...

卡臣︰

下!明啲唔明啲!

Coffee 說...

DeepC︰

記得佢真係唔多食其他嘢,該是有問題!

Coffee 說...

CC︰

係呀,走火入魔!

Coffee 說...

Eben︰

係新加波人!

Coffee 說...

佛爺︰

佢新加坡人,稱自小就狂食辣。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...