2013年11月12日星期二

洗牙

約了今天去洗牙,醫生很好人,但我仍然很緊張,全過程都不知不覺捉實拳頭。

醫生說我的牙本身不是很堅硬,較脆,刷牙用力不當或用力過度,便會造成很多牙齒的表面都有刷損或刷崩了一小塊的,問我知唔知,我說知,以前有個牙醫幫我洗牙時已提過我要留意。洗完牙後醫生遞了面鏡子給我照牙,之前牙齒背面的一些茶、咖啡色積全不見了,整個口腔感覺很清新。

醫生說那些被我刷損刷崩的牙,最少有八、九隻是要補的,說而家還可以補,日後不能補時就大件事了,除了這刷損刷崩的情況,我的牙基本還是很好的。(我心在嘀咕︰有咁多隻牙要補還算好!)

我問醫生補牙要幾多錢,醫生說補一隻要 $450,那些表面磨損了很少一片的都是 $450 ,真貴!唔知政府牙科有冇得排期補呢?

 

4 則留言:

Unknown 說...

牙齒是跟你一生, 再貴亦要比,
要佢DISCOUNT, 你咁多隻

DeepC 說...

問下朋友介紹別的啦.
有些醫生做得不錯而收得實惠一點.

Coffee 說...

Ed︰

問過醫生話無優惠,所以我會補崩了明顯嗰啲,大約三至四、五隻,有啲少少幾乎看不出的暫時不補。

Coffee 說...

DeepC︰

正有此意,因為我有些只係牙端蝕了少少又一樣收$450,太貴!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...