2013年9月2日星期一

做人情。有內涵的平凡

J和肥力午飯後過嚟問我,嚟緊某同事結婚請飲做幾多人情,我話跟大隊,你哋話幾多咪幾多囉。哈,大家都話跟大隊,但條隊喺邊哩,其實條隊根本連雛型都未見。平日不太熟的同事請飲,地店在酒店,所以,嘿嘿,明架啦!

肥力想我做間諜去人哋部門刺探軍情,睇下人哋做幾多人情。嘩,憑甚麼,我!難道近日我看多了武俠小說,染上了成身江湖味而不自知,但江湖味不同於江湖地位喎!

#  #  #  #  #  #

瞓醒起身,覺得腳重重,又浸腳,還一邊敷面膜,仲有一邊玩麻雀遊戲,覺得自己好識利用時間。半個鐘後,浸完腳,敷好面,飲杯淡綠茶。我對生活要求不多,可以很簡單很簡單,但一定要自在,自在又不頹廢,即係我不可以將人生完全定義在吃喝玩樂為終極目標,那樣的話我會很不安,會覺得人生缺乏了意義,我會不快樂。所以我可能是個怪人,即使很平凡的事,我都會看到其有意義的地方,如此這般我便會有活得好的感覺,才能自在,才會快樂。

 

2 則留言:

DeepC 說...

你的生活很充實呀. :)

Coffee 說...

DeepC:

你的生活才充實哩!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...