2013年9月26日星期四

燥底

如果對面座位上的男乘客佔多數,而且又還有三個座位沒有人坐,再來的男乘客不坐去對面男人堆仍然較鬆動的座位上,而要挑了我們女人這邊兩女人之間的空位去坐,我做得出即時黑面,黑面懶理對面望過來的男人目光。我很想企起身轉去右手邊另外兩女人之間的空位上,但又太突兀,係,個男人坐我們女人中間又冇做錯咩,但他為何有男人那邊不坐而要坐嚟女人這邊先。

吾日三省吾身,得出結論︰燥底!

8 則留言:

韻味熊貓 說...

從另一思維角度看,男人可能是基佬.他怕被其他男人非禮,所以選擇坐在女人中間,較為有安全感.嘻嘻!

Ebenezer 說...

哈哈,我仲以為場景係女厠添^^

ep 說...

我都見過類似情形, 明明有許多空座位, 那男人卻偏偏貼着女乘客坐, 這些人分明有企圖, 要千萬小心. 妳這樣做是勇敢, 不是燥底.

Coffee 說...

佛爺︰

對面連住兩個空位佢唔坐!

Coffee 說...

Eben︰

俾你會唔會連住兩個吉位唔坐,但就坐去兩個女人中間呀。

Coffee 說...

ep︰

我就覺得怪怪的。

DeepC 說...

我也不喜歡遇到這情況.

以我看, 還有一個可能性, 如果那車線不是太少人, 過多兩個站就滿坐, 坐在女生中, 女生一般比男生細小, 不會坐得太迫, 可坐得舒服一點.

Coffee 說...

DeepC︰

你說對了,選擇坐得舒服啲,我原意都係:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...