2012年10月23日星期二

修身

家母不擅廚事,但所弄的食物皆是我自小吃慣的,所以這段日子的晚飯難免多吃了。一年多來一直維持不變的體重 ( 不超過120磅 ),上兩星期終於被打破了,最多曾重了五磅有多,當堂嚇了一大跳!

由那刻起,我刻意注意自己的飲食,可能那五、六磅始終係虛胖的,容易減番,今天已回落到 120 磅了 ( 開心 ),仍有可減的空間,繼續努力!


8 則留言:

L L 說...

我就慘了,體重是上天堂的單程路,冇 U turn!

DeepC 說...

如果正餐份量不特別多, 不用減量, 戒零食氣水, 加行多點路就見效.

卡臣 說...

一起努力!

Coffee 說...

校長︰

唔會嘅唔會嘅,一係貼張校上嚟望下係咪,嘻嘻~~

Coffee 說...

DeepC︰

認同,你所提及的惟有戒零食做唔到!

Coffee 說...

卡臣︰

睇你博你說日日做運動架喎,都KEEP唔到磅呀,好,一起努力!

韻味熊貓 說...

體重上升多數係大食,有一個心理學實驗已經證實佐。

Coffee 說...

佛爺︰

關於體重上升,我都以多年白老鼠實驗證實,的確係嗰輪食多咗,嘻嘻!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...