2010年9月27日星期一

心火

一早上班,不吐不快!

地鐡,又是地鐡!列車到灣仔站時,坐在我前面的乘客落車,我就著擠逼的空間轉身往空出的座位坐下。不知是我論盡還是列車的餘動,我的小小高跟鞋突然一個傾斜,將我連扯幾細步,我身體頓然失去重心,就像要跌住在右手邊的男人身上!我心那個急呀!千鈞一髮之際,個男人用手掌擋上我右邊臀部,很用力將我傾斜的身體扶正!
我衝口而出的是︰唔好意思!但我心CHOP住CHOP住,佢用手掌,佢手掌按在我右臀部,佢手掌似乎過於大力!而我仲要道歉!!

#  #  #  #  #  #  #  #

聽了一次李雲迪彈的「鐘」,仍然感動!不全是因為「鐘」本身,而是每個彈好「鐘」的人,該用了多少時間和心血去練!我特別敬仰那些能異常投入一件事的人,如果能專注投入,很多人都可以將所投入的事情做得很出色,並會逐漸明白原來自己的專注,是一種享受遠遠多於付出的恩澤!

隨著李雲迪神奇魔術手在琴鍵上飛馳,「鐘」聲平息了我忿忿不安的心火!

16 則留言:

卡臣 說...

唔好嬲

不過俾著係我(男士)
我都會托住,唔通縮開由妳跌咩

Coffee 說...

卡臣︰

就係因為係自己引起,人哋係好心,我才生出發不出的心火!
寫出來呻下,無事了!

Ebenezer 說...

妳想發火,係因為發現果位男士竟然冇李暈滴咁靚仔?

Coffee 說...

Eben︰

李暈滴靚仔?

我暗自生氣,係因為,係因為......
.
.
.
.
.
.
.

果個男人竟然比李暈滴靚仔!唉,無天理呀!

l.minor 說...

Eben:
我都想咁講...

Coffee:
當時有冇妳眼望我眼停留兩秒?有種觸電的感覺?不過其實佢無心,個心情應該好d

Coffee 說...

Minor︰

我續下去︰

在你眼望我眼停留的兩秒間,咖啡說時遲那時快,使出秘密操練了三年的,江湖傳聞殺人於無形的手綿風,將助咖啡之手......擋了回去。

韻味熊貓 說...

那位男士可能只是憐香惜股啫!無心嘅!嘻嘻!

Coffee 說...

佛爺︰

慈悲為懷感化蒼生!善哉善哉!

篤篤篤撐 說...

右臀算好了, 如果佢縮手, 你仲大鑊....o甘諗應該開心d...

Coffee 說...

篤篤︰

其實係我就黎跌低前一刻,我真係以為會...瘀都瘀死呀!當時一身冷汗架!所以既多謝上帝之手,而個心又唔舒服!

自聊思 說...

啊...下次要紮好個馬先。

Coffee 說...

自聊思︰

It's so nice to see you here again.For such a long time I haven't 'seen' you lar! How's everything? Plan to write something again?

我都係比較論盡的,手袋又大,不過相信唔會有下次,有教訓了!

Armadillo 說...

當時千鈞一髮,個男人可以出手托住,已經係反應好快,相信佢都顧唔到太多。而且佢當時坐喺度,用手托亦係最自然嘅反應。哈哈,你好似真係心火燥喎!

Coffee 說...

Arm︰

你講得啱!我都好明事理嘅,但果刻真係有心火。女人同男人好唔同,自己喜歡的就好地地,否則?試睇下地鐡車廂人逼人時,常常都可見到女士暗地向某男人反白眼(逼親她呀)!

我很感激果個男人出手相助,但同時又不快!:p

Hana 說...

好彩係股遮,如果係胸都唔知點算*.^

Coffee 說...

Hana︰

嘩!經你一講,我即刻假設下如果係上身跌倒先,都咪話唔中喎!果時就真係唔知點算喇!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...