2010年8月21日星期六

紅豆杉杯子

看了laulong的千年紅豆杉,想起家中有隻紅豆杉杯子,是去年某內地友人贈送的。講真,這杯子,我左看右看,前看後看,由年初看到年中,它仍是一隻土杯子!有點難登大雅喔!難得的是既然友人珍而重之贈與,我便戰戰兢兢泡上溫水飲用起來。


16 則留言:

韻味熊貓 說...

我挺喜歡杯的蓋子,很有美感似的!

L L 說...

Coffee:

紅豆杉可以提煉防癌抗癌的紫杉醇,而且又是瀕危植物,這杯子可能很值錢啊,而且是朋友所送,彌足珍貴!

Coffee 說...

佛爺︰

嗨,好呀,都叫做有嘢喜歡!

Coffee 說...

校長︰

全靠看了你的貼文及貼文上的連結,我才對紅豆杉有了認識。睇來真係要好好愛護呢隻杯子!:p

l.minor 說...

很特別嘅一隻杯呀!

其實我第一次聽紅豆杉,真的慚愧!

韻味熊貓 說...

樓上果位,我都係第一次聽紅豆杉!

Coffee 說...

I. minor︰

呢隻杯子特別在是手工做的。
我上年知都係比你早少少咋。

Coffee 說...

佛爺︰

紅豆杉個名很好聽!

卡臣 說...

紅豆....我只知是王菲的一首歌

l.minor 說...

佛爺 & Coffee:
更慚愧係我初時一睇,紅豆衫?oh...原來是紅豆杉...另外,從相片中,看得出隻杯手功好好,好靚!

不知道用來喝茶,會不會有特別的味道呢?又或者更香呢?

Coffee 說...

卡臣︰

王菲的「紅豆」,是我極愛的一首歌呢!

Coffee 說...

I.minor︰

杯子外表很樸實,手工還好喇!
至於泡出來的水,有一陣很淡的木香味。:)

Ebenezer 說...

我都未試過木杯用木杯,見妳隻杯咁靚,都想買番隻。

Coffee 說...

Eben︰

靚呀?真係各花入各眼!

笑談風月 說...

用紅豆衫制的用具沖茶,另有木香嗎?

Coffee 說...

風月︰

有淡淡的木香。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...