2010年7月30日星期五

妳呀!妳!

今早6時55分就醒來,無法再瞓番,比我較定的鬧鐘時間足足早了二小時!因為我雖然長期夜瞓,但睡眠質數還OK,每每一覺瞓到鬧鐘響的。左思右想下,此行去深圳要用人民幣,想起內地農業銀行的一張咭,再想起已很久沒見過這張咭了。於是連剩下小小的睡意都全消,即刻!我開始尋找那張咭,餐餐都係咁嘅,搵到出冷汗,到最後一刻才找出來!原來新年時,我將咭和用剩的利是放在一毫不起眼的小膠袋裏。

失而復得的感覺的確有從地獄返回人間般的喜悅,喔!真係心血少啲都頂不住!

出門喇!

 

8 則留言:

韻味熊貓 說...

去華強北買仿真iPad電腦?嘻嘻!

卡臣 說...

i-phone5 都搵到

笑談風月 說...

深圳=A貨?

the8 說...

我國創意工業咁旺盛,唔止 5 , 連i-瘋6,7,8 都搵到!

我又是這樣,睡睡嗄醒起有棟西未找出來便睡意全消的彈起身起勢搵1

Coffee 說...

佛爺︰

你巧熟深圳喎!我支持正版的。

Coffee 說...

卡臣︰

難道你入了貨!

Coffee 說...

風月︰

深圳=A貨? X 2

Coffee 說...

the8︰

妳又係巧熟深圳喎!

無錯呀!有樣嘢令自己睡意全消!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...