2010年7月14日星期三

心在hea

沖完涼後挨睡在梳化hea。揭下報紙,睇下書,睇下攝影雜誌,覺得攰。但我常常都覺得自己是幸運的,不敢說幸福!在自己覺得很累時,我可以隨時作休息狀停頓下來,因此我總認為生命是很仁慈的。


至今仍未計劃去邊度旅行,因為唔想去!我決定在家大hea一輪。

 

6 則留言:

笑談風月 說...

這叫做在家千日好,出外半朝難呀!

Coffee 說...

風月︰

係咯!放假在家中意瞓到幾點就幾點,hea又得積極啲又得。宜家回憶下,近十年來的假期都是外遊。

Ebenezer 說...

如果可以好好放鬆到自己,在家或是去旅工,一樣都咁正!

Coffee 說...

Ebenezer︰

係呀,最緊要relax,以前年青時諗到去旅行好雀躍,宜家諗到去旅行反而唔得輕鬆。

韻味熊貓 說...

其實在家上網,已有不少娛樂,不需要經常周圍去的。

Coffee 說...

佛爺︰

嗯,我都不會太刻意了,唔想外遊,我不會起行的。好耐無畫畫了,可以畫下畫。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...