2009年11月2日星期一

心頭好

友人得知我近日習書畫,記起家中有套毛筆,是十多年前一內地人贈送的,友人說繼續收在家中亦是得無所用,不如轉贈給我。我心中大喜,但口頭上都跟友人客氣了一番,友人知我扮嘢,即揶揄道︰知你學書畫人,好清高嘅,唔好要囉!然後我們都在笑,哈哈...

今天我歡天喜地收下這套筆,謝謝!


2 則留言:

笑談風月 說...

恭喜!恭喜!好筆找到好主人,人生美事又一樁!

Coffee 說...

風月︰當我看到這套咁靚嘅筆,我心知以我目前強差人意的豆泥水平,我唔敢辱了它們,但著實喜愛,所以它們成為了我更加要堅持寫畫的動力!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...