2020年11月4日星期三

2020年11月4日(晴) 阿里巴巴

對阿里巴巴有一定的情意結,無他,只因BABA曾讓我跟搭了一轉飛升順風車。當初BABA在美國上市,由每股美元 80 多一路買到每股 120,全倉只有BABA一隻股票後,便持倉至今年,由每股美元 245一直沽到每股 280,沽清。但,當最近見BABA升超過每股美元300時,話抑鬱唔至於,但話冇嘢梗係假。前幾天一句戲言︰如果阿里巴巴回落返HK$ 280,我會買!當時各大投行吹奏進行曲,為螞蟻今伏護航,似乎 HK$ 360 指日可待,所以兒子笑我痴人說夢。好吧,想不到戲言成真!

**買入阿里巴巴

**$ 23.3 沽了 4000 股小米,升見 $ 24 ,剩下 3000 股唔知放唔放好!

終於都係掛 $ 24.3 試放,聽見電話信息通知聲,知道最後 3000 股 $ 24.3 賣出了!到此原本重倉的小米全部沽清。如果小米跟著繼續高升破前高位 $26.9 ,也是這樣了,這錢讓膽大的人賺去吧!


沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...