2013年8月20日星期二

微信

微信比Whatsapp更方便罷,既可小圈子聊天,亦可不用加群組,信息或圖片便可一次過發給全部已加在「朋友」內的人(希望我理解正確)。

所以有友人每天不斷在微信發傳銷產品的信息,我沒有不耐煩,只是每天都被同樣目的嘅宣傳攻略洗刷,且為數不少,我覺得我們之間的友情趨向淡化了,取而代之的是無數次的產品宣傳。

這是我剛才看微信突然有的感覺。

 

8 則留言:

Armadillo 說...

哈哈,用微信搖一搖,朋友要幾多有幾多呀!

Coffee 說...

Arm︰

我唔搖架,有時見到有唔識嘅撞入嚟,但我唔加囉,所以我嘅微信朋友全部堅係朋友嚟架。

不過用嚟做傳銷就真係方便咗。

卡臣 說...

我少用,身邊朋友都少用

Coffee 說...

卡臣︰

哩啲係要先有朋友用,然後再加加埋埋一起用。

DeepC 說...

我沒用微信, Whatapps message都是得閒先看. 國產的IM 軟件開發都有一定水平, 只是用戶多, 投機動活/商業活動多, 好多垃圾, 免煩就不用了.

Coffee 說...

DeepC︰

起初做傳銷的朋友叫我用,我一用便發現內地一啲朋友都在用,所以以前和內地朋友用QQ的,而家都轉用Wechat,唔用QQ了。

Ebenezer 說...

我真落後,仍未用過。

Coffee 說...

Eben︰

你常回內地工作,不妨試下,有wifi上到網時中港兩地暢通無阻,whatsapp反而時得時唔得。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...