2013年7月27日星期六

Galaxy Mega 6.3

部三星Note 1用了一年半,近日開始覺得係時候換機了,不是舊的問題,而是部機本身的問題,具體我說不出。拎部機去打價,一般Note 1回收價在一千四百,但我嗰部只收 $850,相熟舖頂盡了收 $1000 (都話覺得有問題架啦)。

然後到買新機,我不刻意追新手機款,但到了該換機時,便會揀部適合自己的靚機。在買手機上我比較奢侈,因為用機看片多,而且不玩糖果遊戲便玩麻雀耍樂,所以大芒機是我的不二之選。經過一星期的網上資料搜查,終於鎖定三星 (亦是不二之選) 的最新型六點三吋大芒機,Galaxy Mega。

新機充電中,仍未多了解,所以使用細節下回再分解。

網上圖片

6 則留言:

DeepC 說...

我最近都有生買新手機的諗頭.
目標是將快推出的SE手機, 不過要等佢出左再看用家評語先, 到時再諗諗. ^^

Armadillo 說...

6.3吋手機!我地呢啲唔挽手袋唔著老西嘅麻甩佬都唔知可以點帶出街!

韻味熊貓 說...

差0.7吋就變了平板電腦.

Coffee 說...

DeepC︰

智能手機真係用得咁上下時間自然就會有啲問題,即使好愛錫都不能幸免。

Coffee 說...

Arm︰

網評有男生放喺牛仔褲袋,勉強ok。

Coffee 說...

佛爺︰

聽落好勁,其實主要係拉長咗,我拎嚟同之前note 1 比較,內屏幕有寬了,但整個外圍基本冇寬到,主要係拉長咗,所以握在手還很OK。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...