2012年10月5日星期五

我的一樣小堅持

今天早上買面飽,店員不小心將找回給我的零錢,飛了一元落地。我不知道大家會怎樣做,一邊以微笑及不要緊回應店員說的不好意思,一邊彎下身拾起那一元?我沒有那樣做,因為我從來不會自己動手拾回該找回給我的錢,不論錢銀數目大小,亦不論店家有心亦或無意,當然應該都是無心之失。每逢遇到這情況,我總是靜靜站著,不用出聲,對方都會明白我在等待失手掉錢落地的人去拾回,重新交給我,我認為這是很合理的,否則對方失手飛了錢落地,自己去俯拾,難免有乞兒相之嫌。

這是我的堅持,所以今早那店員說聲不好意思,想我自己拾回那一元時,我說︰不如你另外找過一元給我啦!後面的客人望著我們,同時我還感覺到那店員的表情閃過一絲不快,但我從容等待。有些事情的確微不足道,但如果那小事早已形成了自己的一種小信念時,我是斷然不會委屈自己去成全別人的。


7 則留言:

卡臣 說...

我有個朋友講過,趺咗五蚊先執,如果兩蚊一蚊就由佢

Coffee 說...

卡臣︰

自己跌嘅,方便的話,我都會執番。

匿名 說...

無聊.

Armadillo 說...

哈哈,估唔到你個blog都有蒙面人走嚟搞事喎!認為無聊仲要留言,呢位蒙面人梗係食飽飯唔知做乜好嘞!言歸正傳,我就覺得自己執都冇所謂,最緊要係睇對方有冇禮貌。調番轉頭,我去街市買餸,俾錢時跌咗銀仔落地,通常都唔使我自己執。

Coffee 說...

Arm︰

如果人哋嚟幫襯我,我很願意為對方執返唔小心跌落地的錢,但如果我幫襯人哋,佢找錢俾我却跌了落地,我就不會去執。

S 說...

我覺得你嘅做法冇問題喎

Coffee 說...

SKII︰

但嗰個店員可能在心裡罵我。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...