2012年10月12日星期五

早戀

話說有位媽媽得知讀中三的女兒拍拖時,失控了,當著社工面幾近咆哮道︰人哋送你千多元的手錶,就對你好了?你要錶吖嘛?( 指著自己隻錶 )說,我呢隻錶六萬幾,你要,我俾你!我身上呢件衫,一千幾,俾你!仲有呢個手袋,五千幾,都俾你!

唉!女大女世界,歎一聲可憐天下父母心!


  

10 則留言:

ep 說...

讀中三就拍拖, 而且收對方禮物, 父母不能不擔心.現在的中學生太早熟了.

Coffee 說...

ep︰

我聽朋友說的,具體情況也不太清楚。

S 說...

我反而着眼於果個母親說的每樣野都有個價錢,如果佢開口埋口都就係咁,佢個會收人地的禮物唔出奇喎!

卡臣 說...

個媽要見社工多啲

Coffee 說...

SKII︰

嗰女真係陷入早戀,不是因為收了同學仔禮物才愛上的,她本身是有錢女。

Coffee 說...

卡臣︰

係情緒失控嚟睇,絕對係!

Armadillo 說...

而家啲細路咁反叛,用呢種方式教女肯定引起反效果!

韻味熊貓 說...

這是女方問題,就算把追求她的男生分開,她也會找另一個男生,直至她「過夠隱」為止。

Coffee 說...

Arm︰

咪係,情緒一失控,咩事都難傾得埋!

Coffee 說...

佛爺︰

咁我又不完全同意,所謂哪個少年不鍾情,哪個少女不懷春,不會只是女方的問題罷。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...