2012年5月4日星期五

憋不住了

那天,P 差遣她丈夫來幫我換幾盞天花燈,P 的丈夫一邊工作一邊跟我說了 P 不願說與我知的事,就是大仔食 K 仔,聲稱戒了,但身體狀況還是頗差,P 丈夫認為 P 私下有給錢大仔,云云。我看出 P 的丈夫沒有任何意思,只是憋的辛苦罷了。我聽了很難過,但 P 丈夫和我都知道,我會永遠都端著這秘密,佯裝不知道,除非 P 親口告訴我。而我認為 P 是不會告訴我的,我知道她情願相信已戒食了,或正戒食中,只需一些時間,便好了,像不曾發生過一樣。

到我憋得辛苦!憋不住了!

12 則留言:

DeepC 說...

最重要是戒掉, 只要沒傷其他人, 那就抺去啦.
不過他父母一定很擔心.

卡臣 說...

浪子回頭金不換

攞你命三千 說...

不如搵社工/戒毒熱線幫幫手

韻味熊貓 說...

我覺得食K仔好多時是由家庭環境所做成。

Coffee 說...

DeepC︰

係呀!朋友 P 應該忍得好辛苦!

Coffee 說...

卡臣︰

還是個中學生乍!

Coffee 說...

三千︰

我點敢出聲呀﹃

Coffee 說...

佛爺︰

我都幾認同呢個講法!

匿名 說...

哎呀,這個不好,有如知道朋友的老公有外遇一樣,無論講唔講比朋友聽,但唔啱,真係左右做人難!

SKII

Coffee 說...

SKII︰

你講得啱呀!好明顯他們在管教兒子上出現了分歧,我雖為 P 好友,但始終是他們的家事,且這件事好敏感,仲要不是由 P 告訴我!

(不知為何,你的留言出不到,所以我由 E-Mail 度 Copy 過來。)

S 說...

Coffee,而家明晒啦!我以為個 system 咁“聰明”添!

Coffee 說...

SKII︰

頭先我在你那裡都試過留唔到。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...