2012年3月28日星期三

少少敏感

向來不搽粉底,只搽 BB Cream,未有 BB Cream 前,就搽完面霜便算了。那天無聊上了個甚麼美容論壇,見哩隻粉底液口碑好,好多人推介,又不貴,才百多元,其他推介的大牌子貴很多,而且叫我用四、五、六百元買支粉底,老老實實,我會唔捨得咯。上週末我買了這支我人生第一支的粉底液,用了一次,好失望,可能同本身面部皮膚有些缺水有關罷,搽了她令皮膚好似更乾一樣,本來臉色紅潤的變得更紅了,因為出現少少敏感,所以暫時亦不打算再搽她了。網上有人說加 Lotion 混合一起用效果不錯,或者我都搵日試下哩個方法。



  

8 則留言:

Ebenezer 說...

妳仲夠膽試多次?

Coffee 說...

Eben︰

敏感唔嚴重,之前用一次後第二日停用即冇事了,所以想再試下咯。

木鈴兒 說...

如果你對該產品有敏感,即係唔適合你喎。因為BB CREAM源自韓國,我成日覺得歐美品牌的BB CREAM,已經無左BB CREAM的原意,亦沒有防護的功效,只是一支粉底。

Coffee 說...

木鈴兒︰

係,但唔用又好似好浪費:p

EsteeLauder嗰啲有防晒,新嗰隻 BB Cream 有好高防晒喎。

Unknown 說...

出現少少敏感,即是不適合你

Coffee 說...

艾德:

我諗住試多一次:p

DeepC 說...

為左百幾蚊而整傷皮膚就唔值囉~

(可以諗下送比啱用的親友, 敏感原人人不同, 其他人使用可能沒事.)

Coffee 說...

DeepC︰

明白的,哩二日皮膚狀態好,如果再試一次即刻又發紅,哩支粉底液的命運便是搵人收留了:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...