2011年10月25日星期二

登入時再慢些了

因本人在咖啡部落版面上越放越多嘢,令登入本部落時出現越來越慢的情況,所以本人決定將版面上各位令本人敬重的網友連結,暫時取下,看看登入情況有否改善。待運行暢順時,電腦許可了,再將眾可愛的網友重新上版 。

為方便繼續睇眾人的博,以及可以第一時間拜讀各位的新貼文,我在未問過 Hana 的情況下,暫時單留下她的連結在版面上,因為 Hana 的網誌上幾乎有齊我原版面上所有網友的連結,在這裡向 Hana 謝過了。

另外,我已書籤了各位作為備份,確保不會與大家失去聯絡。

19 則留言:

韻味熊貓 說...

我都九彩咁多野,但唔覺得太慢喎!

Coffee 說...

可能每人用的電腦唔同便有差別,其實我每次登入你的部落都慢架:p

Ebenezer 說...

想問妳又覺唔覺我個 blog 慢呢?

五珍 說...

我不覺得你的blog慢,你用IE還是Chrome?Chrome會快些。

Hana 說...

即管用唔使客氣,我個博開得唔慢咩?我都唔識呢啲野,反正依加少睇/寫博。

l.minor 說...

慢可能係gadget(你側邊加的plug in)

Coffee 說...

Eben︰
不覺你的有慢:)

Coffee 說...

五珍︰
我早前已改用Chrome了,是俾IE好得多,可能我側欄放了不少嘢,昨晚已取下即時播放的音樂及另一樣嘢。

Coffee 說...

Hana︰
謝謝!
老實講,我開你的博有時都有點慢,但你的博夠齊全多嘢睇嘛:p

Coffee 說...

minor︰
我都覺得係,取了即時播放的音樂下來後,已有些改善,同埋我有個入了幾十首歌的音樂盒,而家諗方法另外儲存它們,之後再取下音樂盒,該可以改善的了。

S 說...

唔知點解,之前的留言原來留唔倒,我覺得分別唔大。咁你去我個 blog 慢唔慢?

Coffee 說...

你的都不慢:)

我而家登入自己的真係有暢順好多。

陽光的戀人 說...

我的經驗是加載音樂盒或背景音樂一定慢,還有時鐘一類flash也明顯影響開啟網頁速度,所以我玩了一段時間後已全部不加載這兩類東西. 其他的東西影響不大的.

Armadillo 說...

我都係咁諗,版面越簡潔會越快!

嚴明 說...

有些blogger, 喜歡在頁上插入大量圖片,甚至短片,令進入其站都需要特別長的時間,有時覺得挺煩,就按一下stop 好了。不過,如果文寫得好,別人都不會太介意:)

Coffee 說...

Porari︰
你講嘅都可能係,我而家觀察中。

Coffee 說...

阿路︰
我嗰個音樂盒入邊有好多首歌:P

Coffee 說...

Arm︰
登入你嘅blog係最快的!

Coffee 說...

嚴明︰
哈!我有時都會,入一啲 bloggers 嘅博,等太耐時我都會失耐性。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...