2010年11月28日星期日

友人

今天在深圳布吉大芬油畫村泡了大半天,累得死人!


(補記29-11-2010)
馬不停蹄的一日。晚飯後由深圳灣坐巴士回港,等車時我開返手機,打了六個電話,其中三個冇人接聽。一次冇人聽,問︰唔聽你電話呀?我冇應,二次冇人聽,傾緊計都停下來問︰仲打唔通呀?我擰轉身去,三次打唔通時,都仍然繼續︰打唔通唔好再打啦!
於是我變得好忟,再擰轉下身,拋下一句︰你唔好咁留意我打電話得唔得呀!

我總結到攰係會令我容易忟嘅,忟到今朝都未忟完。返工係地鐡,第一個有藥油味女人就上
半身挨過來挨住晒,第二個大隻男人就半邊Pat貼過來,「俾你哋坐埋佢喇!」。忟死人啦!
 

6 則留言:

Ebenezer 說...

妳去深圳寫生晝油畫?

卡臣 說...

妳的姿勢告訴大家妳累死了

Coffee 說...

Eben︰

係老師帶隊,不過唔係去寫生,去參觀,及掃貨(順便),我買了三幅鏡畫,同埋一些工具,啲同學仲買好多書。

Coffee 說...

卡臣︰

我朋友來架,友人吖嘛!:)

韻味熊貓 說...

下!去深圳掃畫筆?我去華強北掃電器咋!

Coffee 說...

佛爺︰

這次冇買筆,買了些畫及畫紙。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...