2012年9月10日星期一

至愛這家的椒鹽豬排飯



上星期幾個 whatsapp 群組的同事約定今日一起外出食午飯,為免記錯,昨晚我還特別在 whatsapp 再問多次。誰知今早返工沒多久,便有組員用 whatsapp 告訴因工作安排,不能依午飯時間食飯,於是幾個人在 whatsapp 議論一番,最後竟變成各有各食。

難得出去食午飯,我首先想到的便是 X 記的椒鹽豬排飯,好正!!但不知為何今日要等好長時間,另有兩位客人亦一樣叫椒鹽豬排飯, 三人都分別追問過,最後其中一位飲完湯後,說她趕時間,不等了,店家職員亦沒所謂,說既然如此就走先吧,完全沒挽留亦沒即時衝入廚房搶看豬排飯預備好未,果然係唔憂做的作風。那女客前腳走不到一分鐘,便有侍應兩手捧著三碟椒鹽豬排飯出來了。

津津有味地進食時,我又在想,到底剛離去的女客人算不算錯過呢!



6 則留言:

卡臣 說...

好賣相!

DeepC 說...

吃好東西還是要計運數.
你的口福看來不錯呢! :)

Coffee 說...

卡臣︰

食落口仲正,介紹過一個同事食,佢俾我仲驚為天人,頻呼好食!

Coffee 說...

DeepC︰

我是貪方便型,極少四圍搵嘢食的。

li 說...

很想試試,請問是那一間呢??

Coffee 說...

li︰

抱歉呀,不想公開自己工作的地方。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...