2012年9月14日星期五

爛絲襪

睇嚟放幾對絲襪係辦公室係最正確不過的!下午去另一層找人,有人站在通道彎著上身寫嘢,為免打攪她,我側身而過,不想就被一旁放著的膠 file 勾中左膝對上少少絲襪位置。心知不妙,低頭一望,果然見一小洞口,我用手想拉一拉開始扯下的線,這是個好好笑的自然反應而已。快快辦完事,一路回自己位時一路希望不要遇上任何人,遇上人都最好不要恰巧低頭望見我已爛了一手指粗二手指長的左腿黑色絲襪。幸好一路順利,由櫃桶取了另一對絲襪到洗手間換上,就像甚麼也沒發生過。

其實係今日好忙,由朝衝刺到家下,終於停下來等收工了,見還有十分鐘,所以小記爛絲襪的事,講完,我知呢篇係好 hea !

4 則留言:

DeepC 說...

Have a nice weekend! :)

Coffee 說...

DeepC︰

You too, have a nice weekend !

Armadillo 說...

哈哈,我以前就會喺公司預備多一條呔,如果打完通宵牌直接返工,換過條呔就掂!

Coffee 說...

Arm︰

我好誇張架,好多嘢都備用在公司。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...