2011年10月1日星期六

國慶有禮(石榴)

石榴是秋季果實,大致有酸、甜兩種,目前大約有70多個品種,分為觀賞和食用兩大類。石榴的營養特別豐富,含有多種人體所需的營養成分,果實中含有維生素C及B族維生素,有機酸、糖類、蛋白質、脂肪,以及鈣、磷、鉀等礦物質,其中維生素C的含量比蘋果高1~2倍,而脂肪、蛋白質的含較少。
另外,石榴汁含有多種氨基酸和微量元素,有助消化、抗胃潰瘍、軟化血管、降血脂和血糖,降低膽固醇等多種功能。可防止冠心病心病、高血壓,可達到健胃提神、增強食欲、益壽談話派延年之功效,對飲酒過量者,解酒有奇效。
石榴可謂全身是寶,果皮、根、花皆可入藥。其果皮中含有蘋果酸、鞣質、生物鹼等成分,據有關實驗表明,石榴皮有明顯的抑菌和收斂功能,能使腸黏膜收斂,使腸黏臘的分泌物減少,所以能有效地治療腹瀉、痢疾等症,對痢疾桿菌、大腸桿菌有較好的抑製作用。另外,石榴的果皮中含有鹼性物質,有驅蟲功效;石榴花則有止血功能,且石榴花泡水洗眼,還有明目的效果。
紅石榴中富含礦物質,並具有兩大抗氧化成份--紅石榴多酚和花青素,還含有亞麻油酸,維他命C、B6、E和葉酸。紅石榴中含有的鈣、鎂、鋅等礦物質萃取精華,能迅速補充肌膚所失水份,令膚質更為明亮柔潤。
(以上是網上資料)

深圳朋友送的十多個大大的石榴,真的很大,我是頭一遭見如此大顆的石榴!



有圖為證,小的二粒是我在街市買的,大的二顆是朋友送的。 



鮮艷奪目的石榴果肉一粒粒晶瑩似水晶、緋紅如瑪瑙 百媚千嬌,令人垂涎欲滴!嗯,我不用垂涎,我已先啖為快了,嘩,甜中帶微酸,真係可口到不行!

16 則留言:

Ebenezer 說...

石榴伴海鮮沙律,一流!

陽光的戀人 說...

原來分觀賞和食用, 難怪在雅居樂見的石榴果實那麼小, 石榴花卻紅得很可愛, 每次我都忍不住拍幾張照片, 花樹果實亂拍一通. 那個青色的石榴應該未熟吧.

Coffee 說...

Eben︰
那個我冇試過,不過咬落有核有啲可惜,我覺得啲核有少少瓜子味。

Coffee 說...

阿路︰
我都是看了網上資料才知道的,觀賞類的我應該都有見過。
那個青的可能是未熟,我放著它一段時間看看。

韻味熊貓 說...

講到好似仙果咁!勁過王母娘娘的盤桃呀!

Coffee 說...

佛爺︰
哈哈...唔俾呀!盤桃你食過咩,我就冇食過咯!

L L 說...

那些超大石榴呀,超大荔枝,我不敢買咯,我怕用了激素!

卡臣 說...

我要食呀,咁好

Coffee 說...

校長︰
下!會唔會呢!有嚇到喔~
但真係好食喎!

Coffee 說...

卡臣︰
你嘅話劇係上海,如果係香港,話唔定我有機會去睇,咁我就可以拎二個俾你了。

Unknown 說...

內地石榴會否是打針的?

Coffee 說...

宅男︰
內地又真係被揭發了好多食物黑幕,所以...
唉,我都唔知!

Armadillo 說...

我比較懶,最怕食啲有骨(或核)落地嘅嘢,如果有啲啖啖肉又唔使剝皮同吐核嘅生果就好喇!食石榴好麻煩啫,就算食咗識飛都咪預我!

Coffee 說...

得嘅!叫人幫你批好皮去埋核,甚至...咪得咯,哈哈...懶得你吖!

食石榴可以連核一起趙,然後才吐出,也不算太麻煩,因為一啖可食一大口(好多好多粒)。

S 說...

我好少食石榴,但看到這個覺得好吸引!!

Coffee 說...

sk︰
其實我都係好少食!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...