2011年10月1日星期六

國慶有禮(石榴)

石榴是秋季果實,大致有酸、甜兩種,目前大約有70多個品種,分為觀賞和食用兩大類。石榴的營養特別豐富,含有多種人體所需的營養成分,果實中含有維生素C及B族維生素,有機酸、糖類、蛋白質、脂肪,以及鈣、磷、鉀等礦物質,其中維生素C的含量比蘋果高1~2倍,而脂肪、蛋白質的含較少。
另外,石榴汁含有多種氨基酸和微量元素,有助消化、抗胃潰瘍、軟化血管、降血脂和血糖,降低膽固醇等多種功能。可防止冠心病心病、高血壓,可達到健胃提神、增強食欲、益壽談話派延年之功效,對飲酒過量者,解酒有奇效。
石榴可謂全身是寶,果皮、根、花皆可入藥。其果皮中含有蘋果酸、鞣質、生物鹼等成分,據有關實驗表明,石榴皮有明顯的抑菌和收斂功能,能使腸黏膜收斂,使腸黏臘的分泌物減少,所以能有效地治療腹瀉、痢疾等症,對痢疾桿菌、大腸桿菌有較好的抑製作用。另外,石榴的果皮中含有鹼性物質,有驅蟲功效;石榴花則有止血功能,且石榴花泡水洗眼,還有明目的效果。
紅石榴中富含礦物質,並具有兩大抗氧化成份--紅石榴多酚和花青素,還含有亞麻油酸,維他命C、B6、E和葉酸。紅石榴中含有的鈣、鎂、鋅等礦物質萃取精華,能迅速補充肌膚所失水份,令膚質更為明亮柔潤。
(以上是網上資料)

深圳朋友送的十多個大大的石榴,真的很大,我是頭一遭見如此大顆的石榴!



有圖為證,小的二粒是我在街市買的,大的二顆是朋友送的。 



鮮艷奪目的石榴果肉一粒粒晶瑩似水晶、緋紅如瑪瑙 百媚千嬌,令人垂涎欲滴!嗯,我不用垂涎,我已先啖為快了,嘩,甜中帶微酸,真係可口到不行!

16 則留言:

Ebenezer 說...

石榴伴海鮮沙律,一流!

路漫漫其修遠兮 說...

原來分觀賞和食用, 難怪在雅居樂見的石榴果實那麼小, 石榴花卻紅得很可愛, 每次我都忍不住拍幾張照片, 花樹果實亂拍一通. 那個青色的石榴應該未熟吧.

Coffee 說...

Eben︰
那個我冇試過,不過咬落有核有啲可惜,我覺得啲核有少少瓜子味。

Coffee 說...

阿路︰
我都是看了網上資料才知道的,觀賞類的我應該都有見過。
那個青的可能是未熟,我放著它一段時間看看。

佛爺 說...

講到好似仙果咁!勁過王母娘娘的盤桃呀!

Coffee 說...

佛爺︰
哈哈...唔俾呀!盤桃你食過咩,我就冇食過咯!

laulong 說...

那些超大石榴呀,超大荔枝,我不敢買咯,我怕用了激素!

卡臣 說...

我要食呀,咁好

Coffee 說...

校長︰
下!會唔會呢!有嚇到喔~
但真係好食喎!

Coffee 說...

卡臣︰
你嘅話劇係上海,如果係香港,話唔定我有機會去睇,咁我就可以拎二個俾你了。

熱血宅男 說...

內地石榴會否是打針的?

Coffee 說...

宅男︰
內地又真係被揭發了好多食物黑幕,所以...
唉,我都唔知!

Armadillo 說...

我比較懶,最怕食啲有骨(或核)落地嘅嘢,如果有啲啖啖肉又唔使剝皮同吐核嘅生果就好喇!食石榴好麻煩啫,就算食咗識飛都咪預我!

Coffee 說...

得嘅!叫人幫你批好皮去埋核,甚至...咪得咯,哈哈...懶得你吖!

食石榴可以連核一起趙,然後才吐出,也不算太麻煩,因為一啖可食一大口(好多好多粒)。

SKII 說...

我好少食石榴,但看到這個覺得好吸引!!

Coffee 說...

sk︰
其實我都係好少食!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...