2010年11月27日星期六

幾個常一起說笑的人

我不是基督徒,但久唔久都有去參加星期日崇拜,所以很多嘢都跟到下嘅,例如唱詩咁,窒下窒下都叫做夾到嘴型。但如果坐了個完全門外人的朋友在身邊,而呢個朋友又是鍾意講笑嘅,咁會點呢?

今日去觀禮,我們四人幾乎最遲才趕到,於是坐在最後果排。

眾立唱詩歌
友(係我耳邊)︰嘩!有九成以上嘅人識唱,咦!你都識唱架?
我︰嗯,少少。
友︰點解你剩係嘴郁,無聲嘅?
我(側眼)︰嘖!喂呀~!(想打佢)

伴郎很有型,又彈琴,又唱歌。
友(興奮中)︰嘩!個伴郎好掂喎,又識彈琴又識唱歌,又咁有型,仲著西裝呀!
我︰你冇病呀?唔通著套運動衫來做伴郎勒喎!
友︰但佢識彈琴喎!識彈琴又著西裝喎!
我(忍笑中)︰喂呀~!你好無聊呀,你想點啫?
友(雀躍中)︰想識佢呀!
我(翻佢白眼)︰你好似有男朋友架荷。
友︰一日未嫁都仲有機會。
我︰冇你咁好氣。

友︰陣間係咪會拋花球架?我驚接唔到喎,點算呀?
我(沒好氣但笑)︰你隔離咪坐咗個跆拳道黑帶四段咯。
友︰係喎!

我終於忍不住要制止佢和跆拳道高手再繼續細細聲商量如何接到花球。

我︰喂,咪再嘈啦!留心聽下啦,全場就係得你二條友係度講  嘢。
友︰咩呀!(跟住用手一指前面,有三條友又係縮低在細聲傾計。)
我(笑)︰你哋再講我話俾新娘知架勒。

二分鐘後
友︰俾我講多樣吖。
我︰咩~呀?
友︰你睇唱詩班果度有個人零零舍舍唔同嘅,高咗個頭出來,但佢個頭好怪咯。

我望過去,即刻知佢講緊邊個,果然係零零舍舍唔一樣,多日沒有修剪的頭髮,溜溜長地包裹住頭部,有如一支火柴頭。一看我已忍不住無聲笑了起來,我右邊友人見我笑,問咩事?
我呢個人好抵死,如果想笑時不能笑就更想笑,所以答唔到右邊友人。講開嘢的友人見狀,即代答︰果邊有個火柴頭人。此時我已無聲地笑出了眼淚。

(新娘子,知妳不會怪我們的,妳太了解我們這幾個朋友了。)

8 則留言:

S 說...

真的有點過份耶,應該是感動場面嘛!!

Armadillo 說...

哈哈,你地都幾搞事喎!好彩人地係辦喜事啫,多歡笑聲都冇乜所謂!

Coffee 說...

SKII︰

整體都在投入的狀態中,新娘子讀誓詞時,我們都有流淚。

Coffee 說...

Arm︰

得你講>>多啲歡笑聲都無乜所謂!
我安心了。

卡臣 說...

祝百年好合
永結同心

Ebenezer 說...

呢個故事教訓我地:識朋友要小心!

Coffee 說...

卡臣︰

情投意合,美好姻緣。

Coffee 說...

Eben︰

嗯!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...