2011年10月3日星期一

口痕.心痕

昨天某商場裏擺檔招呼路人試飲咖啡,我忍不住伸手接了那一小杯子咖啡來飲,試畢原味,再試綠茶味、人參味,然後,我放下一百元,接過三大包,外加附送的五小包,回家。

晚飯後即刻沖杯原味的來喝,死得,失眠!




  

16 則留言:

陽光的戀人 說...

咁又說明咖啡幫到妳提神喎, 我喝了咖啡照樣睡, 完全沒影響, 因為我喝咖啡的歷史比妳長得多.

Coffee 說...

我喝咖啡最怕是傷胃,然後要食多嘢,如此一來便肥,所以,我雖然買了,但不會多飲。
你喝咖啡的歷史比我長得多,:)

Armadillo 說...

哈哈,估唔到咖啡都可以加咁多花臣嘢!不過咖啡味濃,綠茶味淡,會唔會加咗等如冇加呢?!

卡臣 說...

祝安睡

L L 說...

haha, 咖啡始終是咖啡!

Ebenezer 說...

開懷暢飲吧!!

Coffee 說...

Arm︰
俾你講中,綠茶味唔多覺,所以我冇要綠茶味,只是送的五包我是要綠茶味的,人身參味當時試飲幾ok,所以我買了二包原味一包人參味。

Coffee 說...

卡臣︰
謝謝你!我昨晚回復好好瞓,今天不睏了。

Coffee 說...

校長︰
hehe,我對面同事買了個簡易咖啡壺,啊~哩...哈哈!

Coffee 說...

Eben︰
哈哈,我有時真係覺得網友們很可愛!

我今天會獎自己飲杯人參味,因為我中秋節食很多(特別是月餅),但冇增磅!

韻味熊貓 說...

咖啡:

有一個新的咖啡和情緒的研究,遲些講,雖然我對它的結論半信半疑!

Coffee 說...

佛爺︰
哦,我好有興趣睇!

嚴明 說...

哈哈哈,戒咖啡初期,也試過再喝,但每次都弄得自己很不舒服,所以現在,無論如何都不會再喝了,認命:P

Coffee 說...

嚴明︰
哈!過來人!
係啊,唔係咁易,而我之所以堅持戒了咁耐,因為可以食少好多嘢,於是可慢慢瘦啲。但當時間一長,心癮會來。
我會睇住自己的身體的。

五珍 說...

我是不能喝咖啡的,喝完會立即心跳加速,萬試萬靈,連喝茶也不太行。

Coffee 說...

五珍︰
Nice to see you here!
看來咖啡真不是好東西,哈哈!我飲了咖啡、茶都有你那種反應,不過輕微啲,我改飲少啲還ok。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...