2011年6月26日星期日

吃喜歡的

今日行Taste本來諗住買食材今晚整三文治同埋腌三文魚沙律嘅,但行下行下,買下買下,我改變主意了,因為啲壽司太吸引喇!自從日本福島發生核洩漏事件,我幾乎停了食剌身,嘩!忍口到家下,望到口水都流喇(幾乎),嗯,沙律下次整,一於買盒壽司回家當晚餐。



然後見到大大粒美國士多啤梨減價中,一盒$39.9,絕對超值,我買了二盒。
超好食啊!

戒咖啡後我的食量大大減少了,我總共食了八件壽司,已覺得很足夠了,不過士多啤梨有食多喔,該食了有六、七粒哩。剛磅過,和今朝早一樣,依然119磅。


同場加影︰

上星期六,我整嘢食時被油爆親手,痛死人喇!!好奇怪,那幾天雙手背從未試過的青筋盡現。



今日差不多都痊癒了,只是仔細看還有小小疤痕。



 

16 則留言:

Armadillo 說...

壽司又真係幾好食嘅,間中攞嚟當飯餐都唔錯,可以起到調劑作用。不過硬係覺得超市壽司麻麻地,主要係舊飯糰唔掂。另外,你對手真係傷得好重吓喎,下次小心喇!

Coffee 說...

Arm︰
壽司間中食下,所以覺得更好食。超市當然遠比不上在壽司店由師傅即整即食,不過還好喇。

手而家痊癒了,當時真係死痛呀!特別手又免不了要濕水,最驚傷口發炎,好彩啊!我諗我陰影未散前,係唔會再炸嘢食架喇!

謝謝你:)

韻味熊貓 說...

點解雙手一下會彈得咁多點油?

Coffee 說...

佛爺︰
煎炸雪魚,無啦啦POPO幾聲,爆出油花!

韻味熊貓 說...

嘩!無諗過咁勁!

Coffee 說...

佛爺︰
Me too 呀!
呢啲係有煮食物嘅熱情,但冇煮食物的天份掛!

Ebenezer 說...

對手炸完都咁靚^^

嚴明 說...

哇, 給油爆傷, 看來很嚴重哩! 不過有真是復完得很好哦:)

Coffee 說...

Eben︰
炸手!哈哈,食得了!

唔係咁靚架喇,疤痕未退晒!

Coffee 說...

嚴明︰
當時傷口痕時,我好驚夜晚睡著時不自覺去ao,係就難復原了,好彩無。而家仲有少少疤痕,要原全復原仲要些時候。

陽光的戀人 說...

傷得緊要又好得快, 真好彩. 應該雪魚未夠乾身下油鑊, 我雖很少煮食也猜得到. 這次的士多啤梨拍得差了.

Coffee 說...

路︰
你說對了,因為冇經驗,不知要乾身才好煎炸,之後我問人才知道。

士多啤梨在雪櫃取出後,用s95拍的,啲雪櫃冷氣矇了鏡頭,我見有另一番感覺,便算了。

卡臣 說...

炸親隻手
祝康復

匿名 說...

靚手無事嘛....?? S

Coffee 說...

卡臣︰
謝謝啊!基本好了。

Coffee 說...

SU︰
無事喇無事喇!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...