2011年1月17日星期一

陪我聽 (7) 王菲、陳奕迅





10 則留言:

S 說...

哈哈,我今天也用了 Eason Chan 的歌,兩個我也很喜歡,部你聽了。

Armadillo 說...

約定嘅旋律好正,王菲嘅歌之中我最鍾意呢首。不過歌詞就普普通通,我淨係鍾意呢句:「要決心忘記我便記不起」。王菲把聲真係好靚,反而陳奕迅把聲就好沙,而且唱法我都唔鍾意,可能係先入為主啦。

卡臣 說...

點播紅豆唔該

Coffee 說...

SKII︰

謝謝你呀!希望你喜歡!

Coffee 說...

Arm︰

王菲嘅歌我全部都喜歡,其中這首「約定」更是的至愛!王菲把聲好特別,可入心,「要決心忘記我便記不起」!誰是不是呢!男歌手中我較喜歡Eason,佢唱的「約定」我都喜歡,但當然不是王菲那種味。:)

至於歌詞,林夕寫給「至愛」王菲的詞裏,這首很不錯呀,你睇歌詞開頭部分,一幅很有城市街角味道的畫面躍然於腦海。

(我能我太愛王菲的緣故,很多都是那麼好:p)

Coffee 說...

卡臣︰

好的!一定會!《紅豆》和《償還》!

l.minor 說...

王菲的歌雖好聽,但真的太有性格,以前聽過佢演唱會,十點半就收工

Coffee 說...

minor︰

哈哈!佢係咁架,說話又唔多二句:p

Armadillo 說...

王菲嘅歌,除咗約定之外,我仲鍾意以下呢幾首:
容易受傷的女人
執迷不悔
季候風
棋子
償還
如風
給自己的情書
愛與痛的邊緣

我覺得佢唱普通話好聽好多,唱粵語就有怪怪地。喺呢方面啱啱同張學友相反。

Coffee 說...

Arm︰
你列出來的大多數是粵語的喎:p

王菲還有很些歌沒太流行過,因唱腔及歌詞走冷門,但佢把聲冇變到,聽落很舒心悅耳。

細心聽會發現王菲的粵語有些咬音唔正:p 不過以一北京人來講,很不錯了!佢最後張碟《將愛》就是全普通話的,唔知你有冇聽過,日後我可貼幾首上來。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...