2011年1月8日星期六

血拼

我部電腦一早該退役(05年買),上星期終於挨不下去了,但見著到機冇畫面,搞了一大餐都醫佢唔到。



最最最驚是hardisc出事,好彩!到電腦舖俾人配了以下這東東,可當外置hardisc用。最重要的是之前儲在電腦的資料可安然無恙!


這是我的新電腦
HP CQ42-295TX




同場加映︰

言聖誕參加遊學團時,唔知點樣(佢話)整,佢部Nokia5800出了些狀況,呢樣嘢本來佢自己嘅事,反正部機還用到。不過,生仔點會唔知仔心肝呢?佢昨日講而家Nokia以$1000-1100回收5800,但就要另買部Nokia的機。我知佢謀緊部新機架勒,我問佢想點吖?佢話想出部Nokia N8,問幾錢,$3988!我話仲要俾2、3千,一口拒絕。言努力說服,稱自己而家俾一半,另一半用佢過年利事錢預繳,我仍是不同意,因佢今年如果通過八級鋼琴試,佢會有部i phone作獎勵,言於是說,咁到時部N8可以俾我用,我拒絕!!

後來買電腦時,了解到Nokia真係以$1000回收5800,家中另一部舊Nokia亦可以$420回收(估唔到),用來另出部Nokia機,轉念間我動搖了,唉!想到,佢部Nokia5800己有問題,遲多下,可能斗零都唔值了。於是,部機原價減了$100,再扣除$1420(回收二部Nokia),補$2460,買了這部橙紅色的Nokia N8。


15 則留言:

卡臣 說...

好多新玩具啊!

L L 說...

wow, 依家啲細路好犀利,我大仔部手机都貴我部近倍!

L L 說...

haha, 俾卡卡贏咗條馬鬚!

韻味熊貓 說...

咖啡:

你可以用www.adrive.com儲存一些數據,佢好大容量架。或者可用谷歌的文件儲存也可以。

校長講得很貼切,D細路用的手機,勁過大人的。我只係用一部最簡單的平價手機而已!。

S 說...

原來聖誕都有遊學團㗎?

校長講得好,而家啲細路的手機,勁過啲大人,M常常問我幾時出 iPhone 4,因為 most likely 如果我出,就會比部 3GS 佢用,因為我一早已經話佢知,新的 iPhone冇可能會出比佢。

Coffee 說...

卡臣︰

嘿!這童趣要好多金錢去維繫,攞命吖!

校長︰

嘩!點整呢!我見你貼出果張手機相,應都已不便宜喎!不過,明白嘅,仔享福!
>>俾卡卡贏咗條馬鬚!
受寵若驚呀!

佛爺︰

收到!安全?
我嘅電話都主要係用來打出打入,多多功能都會被我埋沒!

Coffee 說...

poca︰

改咗個稱號喎!

我都開始有啲改變諗法喇,謀緊i phone 5:)

SKII︰

佢間學校一有長多幾日嘅假就有架。
我朋友三歲嘅女投訴媽咪霸住部i phone,哈哈!

Coffee 說...

Poca︰

你嘅另一半真聽話!睇來教導有方喎!

我懷疑我已有飛蚊症!

卡臣 說...

校長

我快過你,你仲笑我!
男人之苦啊!

L L 說...

kakaka, 咁我同你唔爭一秒,我都苦啊 :(

l.minor 說...

iphone嘅威力真係驚人,之前聖誕party,幾個三四歲小朋友,圍住一齊玩

Coffee 說...

minor︰

我咪係最OUT果個囉!唔識喎!

韻味熊貓 說...

咖啡:

關乎私隱的,當然不要放在www.adrive.com

Ebenezer 說...

差唔多錢,妳應該買iPhone4(如果妳有辦法出到機的話)!!!

以16GB為例,iPhone4買入價HK$4,988;但二手價都起碼值HK$5,600至HK$5,800。

出N8,蝕硬!!!

Coffee 說...

佛爺︰

知道!

Eben︰

我要計埋回收二部Nokia先。
不過計數唔係我強項:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...