2010年9月16日星期四

歡悅

昨晚畫班提前中秋飯聚,人多,每次搞飯局總是好似去飲宴一樣,由乳豬食到甜點。就算食不多,每樣食物食一至二次,已足夠輕食中的我用幾日時間去償還!

食到尾聲,有人提出老師應攞幅畫出來抽獎,抽中的下次請食宵夜,又係食!眾人七嘴八舌,有話想要這幅,有話想要那幅,我眼光光不作聲,因為我整餐飯都在計緊自己吸收了幾多卡路里。突然老師望住我話︰阿X,攞你頭先交的二份功課出來抽!我以為自己聽錯,接著老師重複了一次頭先所說。我睜大雙眼︰「老師,講笑搵第樣好喎!」。老師說他很認真,說我有升了級的進步,我果二幅真係畫得很好。
我又驚又喜!有同學戲言我是否上峨嵋秘密練過功,我開心地笑了!假又好真又好,我醒悟到老師和同學都待我很好。不過我一而再,再而三拒絕了將以下這二幅畫攞出來抽,因為其實人人想要的只是老師的畫!


 

12 則留言:

Ebenezer 說...

嘩!妳d畫咁受賞識,一定要食餐勁嘅賀賀佢啦^^

l.minor 說...

哈哈:
其實我都係覺得運動先係最好嘅方法,諗諗佢啦!

阿Sir讚你d畫升”呢”咗,應該食兩餐賀賀佢啦!哈哈!!!

best actor 說...

構圖的確較前更渾然天成更上層樓﹐最重要的地方是畫意逍遙﹐那是心境﹐難怪老師稱許。 :o)

Coffee 說...

Eben︰

食餐勁嘅!我想架,我為食呀!

Coffee 說...

Minor︰

持續半小時以上的帶氧運動可消脂,再加上適量飲食,的確可事半功倍。你的運動量好夠,一定可修到線條好靚!

我買塊芝士蛋糕當獎咗自己架喇!

Coffee 說...

best actor︰

>>畫意逍遙﹐那是心境

水墨畫有很強的寫意風格,心境的確有很大影響!

卡臣 說...

鷹飛到幾低都係鷹
妳唔使咁謙喎

笑談風月 說...

不要妄自菲薄,我們看著妳進步的,兩幅我都很喜歡,尤其上幅,雀兒有點囂,超愛。

Coffee 說...

卡臣︰

唔係謙呀!可能係自信不足吧!

Coffee 說...

風月︰

轉眼一年了,時間真係過得很快!

匿名 說...

唔係講少,確係畫得好。 妳的親密戰友(S小姐)

Coffee 說...

親愛的S小姐︰

我有三位好好朋友都咁啱一樣叫S小組,不過我都大概估到,講得戰友嘅梗唔少嘢喇!係咪!仲好講,咁耐先來探下我!

我減肥中,頭先食了一大碗飯,超量了,宜家準備出去步行。:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...