2010年9月17日星期五

科技的進步

之前幫幾個深圳朋友訂購過 i-phone4,梁生今日問我還有冇朋友想要,他朋友有部係手。我稱暫不要。然後杜生入來,正好聽見,有意思換機,說︰本來我從未打算過要部 i-phone4嘅,但唔知點解宜家覺得自己用緊呢部機,好似好追唔上科技,好落後一樣。我們幾個一聽忍不住異口同聲︰杜生,原來你講緊我哋!

#  #  #  #  #  #  #  #

很好很好人的阿M問︰你點解咁想學PHOTOSHOP?我老實招來︰因為我看的攝影雜誌,在後期編修都是用PHOTOSHOP解構,我看不懂,所以我好想學識。在阿M的指導下,我終於都衝破重重障礙,讓PHOTOSHOP成功落戶在我的電腦了。不過還未開始學,剩係安裝都已令我的IT技術完全透支了!

 

10 則留言:

卡臣 說...

我是科技白癡呀

韻味熊貓 說...

用了Photoshop,什麼其他執相程式也不會再去看。

因為Photoshop的魅力,她那種體貼,她那般的善解人意,她是一名可使男人永不變心的女神!

嘻嘻!

Ebenezer 說...

咁妳換咗用 iPhone4 未?

l.minor 說...

iphone之前出邊炒到好高價,不過似乎巳回落了,相信下一浪是白色的iphone再炒過

捉你學識Photoshop,近來沒有動力掂Photoshop,返到屋企坐係電腦面前都懶

Coffee 說...

卡臣︰

>>我是科技白癡呀x2

但我們是幸福的,因為我們生活在這高科技的年代。

Coffee 說...

佛爺︰

有你咁樣講,我更對photoshop神往了!但願我能順利入到門!

Coffee 說...

Eben︰

我未呀!我的電話只是打出打入,鬧鐘,偶爾影下相,send下信息咁咋!

Coffee 說...

Minor︰

我是原價訂來原價俾朋友,如不是好朋友,我都不會搞咁多嘢!:)

l.minor 說...

Coffee:
不要誤會,我只是講外邊,哈哈!Sorry!

Coffee 說...

Minor︰

我知我知!Eben都曾在貼文提過!
所以我明你嘅意思,所1點解我只是幫好友訂,知道佢哋係自用,如果內地一般般認識的人,我是不想麻煩的。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...