2012年2月22日星期三

一件小事

今天早上地鐡車廂,一父親帶著讀幼稚園的女兒站在我身旁。父親在閱報,女兒單手抓柱慢慢在轉圈。轉到我這邊時,女孩另一隻手輕撞下我的手袋。父女在我的左手邊,我見右邊還有些空位,便向右移了一小步。女孩繼續繞柱慢轉,轉到我這邊時,另一隻手再次輕撞下我的手袋,於是我再次向右邊移一小步,係呀,接著是第三次,第四次,我已向右移了很多,係幾乎移到另一條柱的後面了,移動得右邊有乘客要轉頭望下我在幹甚麼。我打量過左手邊,女孩該有足夠空間去轉而不會撞到我了。但第五次,小女孩第五次用手撞我的手袋。平日自認愛小孩的我終於忍不住以不滿的眼神望下左邊的父女,父親也終於發現了女兒無心之下的小小惡作劇。父親俯身向女兒低語一番,我方可安然乘車。

事後我想了很多,小女孩只是將人類總是不知不覺找尋底線的天性演繹了出來。

 

14 則留言:

攞你命三千 說...

"嗚嗚姨姨唔同我玩,仲要怒啤爸b!!"

Coffee 說...

三千︰

哈哈!當時有個坐係度嘅乘客一路望住,我未怒睥(其實無)前佢已向佢身邊人耳語,然後那二人都望住個女孩子。

韻味熊貓 說...

小孩的腦部,未發展到認知道周遭的環境的。

卡臣 說...

小孩跌到,如果無人發現,自己起返身,有人見到,即哭解困

五珍 說...

百厭啫,下次可以直接跟她說。

Unknown 說...

你d脾氣都幾好

Coffee 說...

佛爺︰

所以我才推說是人尋找底線的天性。
就如小孩會不斷有些頑皮嘢,測試父母。

Coffee 說...

卡臣︰

做人父母有時要恨下心腸。

Coffee 說...

五珍︰

一般有父母同在場的,我會讓孩子父母去出聲。

Coffee 說...

艾德︰

唔,真係令我生氣的事少之有少。

Armadillo 說...

其實喺公眾場所,家長係有責任睇住啲小朋友。不過我見好多父母都由得啲係路喺酒樓或者地鐵玩到癲晒,如果出咗意外,又算唔算疏忽照顧呢?

Coffee 說...

Arm︰

係呀!我都見,有啲家長可能與子長期作戰下累透了,於是便隻眼開隻眼閉。

Ebenezer 說...

香港地d女仔係好鐘意撩人架,忍下算啦。

Coffee 說...

Eben︰

細路女轉去嗰邊就撞下佢爸,轉嚟我呢邊時就撞下我個包包,似係搵一種平衡感覺。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...