2012年2月8日星期三

Galaxy Note 抓拍 (2 )

經網友吟遊詩人的指導下(再一次感謝),得知原來直接用 Galaxy Note 聰明機(學佛爺嘅) Blog 照片,要對聰明機上 Blog 軟件的 Image Size 作選擇設定,而這我之前是不知道的,所以是零選擇下 Blog 的。

因應聰明機 Galaxy Note 的高質,聰明機上的相機我揀了最大解像度,而軟件 Blogger 的 Image Size 就選了 X-Large ,一齊嚟看看效果如何!















PS︰會計同事用緊同一部手機,佢今日向我請教一些關於部機功能的很簡單問題,哈哈,佢係比我早買呢部機的,睇嚟我都唔係太差嘛!

  

14 則留言:

卡臣 說...

有層次,靚呀

路漫漫其修遠兮 說...

好靚! 見妳之前用這部機拍攝貼出來的照片, 有些也很清晰的, 只是林峰街頭拍戲那張明顯差了.

佛爺 說...

我全部相都用photoshop縮小的,以免裝滿谷歌的相簿。

Coffee 說...

卡臣

刻意經營的顏色。

Coffee 說...

阿路︰

因林峰街頭拍戲那張貼在微博都幾清,但一轉貼在blog就唔得了,所以我才覺得是哪裡出了問題。

Coffee 說...

佛爺︰

你的私相簿可是要好好保管哦!

阿貓 說...

原來換電話,政府派六千,果然能促銷費。粉紅色毛巾是買牙膏送的嗎?我也有一條。

laulong 說...

唔錯噃!

Coffee 說...

風月︰

睇片睇書好正,影相貼部落一氣呵成,方便!六千我等四月才取,多二百蚊喎:P
那條粉紅毛巾是贈品。

Coffee 說...

校長︰

可惜我沒了當初影相的熱情,唉!

SKII 說...

啲 quality 好好喎!我仍然係 Apple 教...

Coffee 說...

SKII:

用習慣了一樣東西好難改變的,且蘋果咁強

Armadillo 說...

質素真係唔錯喎,一定好過我部Pentax機仔!

Coffee 說...

Arm︰

同相機比是有段距離,但方便。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...