2012年2月8日星期三

Galaxy Note 抓拍 (2 )

經網友吟遊詩人的指導下(再一次感謝),得知原來直接用 Galaxy Note 聰明機(學佛爺嘅) Blog 照片,要對聰明機上 Blog 軟件的 Image Size 作選擇設定,而這我之前是不知道的,所以是零選擇下 Blog 的。

因應聰明機 Galaxy Note 的高質,聰明機上的相機我揀了最大解像度,而軟件 Blogger 的 Image Size 就選了 X-Large ,一齊嚟看看效果如何!















PS︰會計同事用緊同一部手機,佢今日向我請教一些關於部機功能的很簡單問題,哈哈,佢係比我早買呢部機的,睇嚟我都唔係太差嘛!

  

14 則留言:

卡臣 說...

有層次,靚呀

陽光的戀人 說...

好靚! 見妳之前用這部機拍攝貼出來的照片, 有些也很清晰的, 只是林峰街頭拍戲那張明顯差了.

韻味熊貓 說...

我全部相都用photoshop縮小的,以免裝滿谷歌的相簿。

Coffee 說...

卡臣

刻意經營的顏色。

Coffee 說...

阿路︰

因林峰街頭拍戲那張貼在微博都幾清,但一轉貼在blog就唔得了,所以我才覺得是哪裡出了問題。

Coffee 說...

佛爺︰

你的私相簿可是要好好保管哦!

阿貓 說...

原來換電話,政府派六千,果然能促銷費。粉紅色毛巾是買牙膏送的嗎?我也有一條。

L L 說...

唔錯噃!

Coffee 說...

風月︰

睇片睇書好正,影相貼部落一氣呵成,方便!六千我等四月才取,多二百蚊喎:P
那條粉紅毛巾是贈品。

Coffee 說...

校長︰

可惜我沒了當初影相的熱情,唉!

S 說...

啲 quality 好好喎!我仍然係 Apple 教...

Coffee 說...

SKII:

用習慣了一樣東西好難改變的,且蘋果咁強

Armadillo 說...

質素真係唔錯喎,一定好過我部Pentax機仔!

Coffee 說...

Arm︰

同相機比是有段距離,但方便。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...