2012年2月14日星期二

頭髮精華油

 最近才發覺這頭髮美容液很好用,不同於一般打理頭髮的啫喱,髮泥等,它是一支頭髮精華油,很適合我這種乾燥髮質,除護髮還令燥毛髮服貼不作鬆散飛起狀。晚上洗過頭髮在快乾透前搽些上去,可提供一整晚的滋潤,早上濕了雙手按一按,或再加少少精華油按摩下頭髮便可。

超市賣八十多元一支,昨天在尖沙嘴 X 城藥房,偶然見到有賣,而且只是 $55 ,整整相差了三十大元。


  

13 則留言:

攞你命三千 說...

男人用唔用得架??

卡臣 說...

我都係用工人梘

Armadillo 說...

嘩,平咁多,都係小心啲好喎!

Ebenezer 說...

我個髮型師最近曾阻止我用相類似產品,原因係咁樣會額外加重頭髮對化學物質嘅負荷,並非健康嘅做法。

韻味熊貓 說...

我都係用工人梘 X 2 嘻嘻!

Coffee 說...

三千︰

得啦!

Coffee 說...

卡臣、佛爺︰

很好奇,咁多選擇,點解要用工人梘??

Coffee 說...

Arm︰

呢樣唔驚,x 城藥房護膚化妝品出名平,好多年歷史了,而家唔單止本地女生去,連自遊行都識搵到佢!

Coffee 說...

Eben︰

唔用頭髮唔出得街呀,以前多用 body shop 的髮尾油,都唔錯,近期發現了呢隻精華油,用完效果好,冇咁「行」,頭皮唔會痕,少了脫髮。

經驗之中,不同一般的啫哩、髮泥,哩類就傷髮喇。

火女 說...

我媽媽都有買來用! 反而我自己不太喜歡搽完隻手好油然後要洗好耐......哈...

x城永世都迫到水洩不通囉宜家! :(

Coffee 說...

火女︰

可能你的頭髮不乾,咁就不用搽這款。

係咯!所以我一般都不去X城架喇,有時約咗人挨時間才去迫下:P

匿名 說...

如果有效果都值得


熱血艾德



(唔知點解貼不到,我在EMAIL見到轉貼出來)

Coffee 說...

艾德︰

比我之前用的 BODY SHOP 的髮尾油更令頭髮服貼,所以我會繼續用。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...