2010年2月10日星期三

畫班團年飯

今晚是畫班團年飯。

上到畫室,老師已為每位同學即席揮毫了一張「年年有餘」揮春。接著老師改好同學上一堂的功課畫稿,跟住係教畫另一幅「年年有餘」,剛教完,已有同學按捺不住,話執嘢喇,執嘢喇,去食團年飯啦!
下!唔使執喎,啲用具根本都未曾攤開。我見枱上仍有揮春紙,請老師幫我畫幅「竹報平安」。

我怕繼續長胖,吃得很少,但就破天荒飲了些酒!自覺臉微微泛紅,我沈默著,恍惚著,微醉著看同學們談笑風生。突然聽到有人問,你去唔去同老師拜年,哦,唔去喇!我可能會離港度歲。咁,24號免費自助午餐去唔去呀?哦,24號我返緊工,都唔去喇,覺得自己的說話輕飄飄,彷彿是別人在說。約過了二十分鐘,酒意過,自覺臉上紅潮悄然退下。

然後,我的靈魂回來了。

4 則留言:

笑談風月 說...

停不了的團年飯!
很喜歡金魚這幅!
拜早年!祝妳與家人平安快樂!身體健康!恭喜!恭喜!

Coffee 說...

風月︰係呀!停不了的食!
多謝妳,同喜!同喜!

祝︰春節快樂!

卡臣 說...

祝妳虎年身體健康!畫功更上一層樓

Coffee 說...

卡臣︰謝謝!都祝你龍精虎猛!我們可讀到更多卡臣出品!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...