2011年9月24日星期六

積少成多

今日數一數,單單是一毫至五毫的已有百多二百元,其實我已經好努力用毫子散銀架喇!無奈很多商鋪不收毫子,所以用極都仲有一大堆,請問攞去銀行換,收唔收手續費呢?一次可換幾多呢?






16 則留言:

陽光的戀人 說...

嘩, 好似硬幣築成的長城. 一毫和兩毫, 大概只有坐巴士時才不拒收. 避免收到這些不受歡迎的硬幣找贖的方法之一, 是多用八達通付款.

韻味熊貓 說...

不如開找換店喇!嘻嘻!

Coffee 說...

阿路︰
百佳、惠康都仲一次收少量,巴士我少搭,我排晒出來,刺激下自己盡快處理。

Coffee 說...

佛爺︰
我抓住雞碎咁多開找換店?咪玩啦:)

Unknown 說...

use for mini bus and bus lor~~~

S 說...

嘿嘿,有時我食完午飯,夾返錢比同事時會比啲大餅佢哋,但毫子就冇人會要!

卡臣 說...

 我帮趁老麥時,cashier旁有個慈善箱,我搗啲毫子入去

Coffee 說...

宅男︰
But I seldom take any kinds of buses gar !

Coffee 說...

SK︰
咁我又會要喎,都係錢嘛,積少就成多架喇!嘻嘻!

Coffee 說...

卡臣︰
咦,你講呢樣都OK可行,久唔久入啲,不過我極少食麥記了,高卡!

Armadillo 說...

嘩,收集到咁多毫子,你好勁呀!而家街市仲收五毫子,但係有啲茶餐廳已經唔收喇,快啲攞去銀行存晒佢啦!我以前都試過喺匯豐存神沙,唔使手續費,不過而家就唔知嘞,你最好打電話問吓先!

Coffee 說...

Arm︰
我仲有一個豬仔錢箱塞滿九七前的硬幣包括毫子,本來想倒埋出來,但終於不捨得:P
又,謝謝你提供的銀行經驗!

Ebenezer 說...

有圖為証:妳係一個有錢人!!

Coffee 說...

Eben︰
有圖為證︰我係一個珍惜毫子的人,因為我窮!

Unknown 說...

你一定坐私家車多~~haha

Coffee 說...

宅男︰
哈哈...你都幾有幽默感,我每日搭地鐡返工放工,不用轉駁小巴或巴士,我的方向感可以係零,經常錯得好離譜,所以一般首選都係搭地鐡。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...