2011年9月1日星期四

不明不白

電腦一連二日都入唔到Blogger,上一篇是用手機貼的文和照片。今日終於可以入到了,要將 IE 轉成Google Chrome  才可,睇來我的電腦是要全面 Google 化了。也幸好今日可入到了,因為原本我已打定輸數,加上之前想過改「無糖咖啡」博名,所以乾脆另開了個Blog,仍是咖啡,但不是無糖了,看看日後有冇機會用罷。

#  #  #  #  #  #

這段日子掉多了頭髮,那天問髮型師,佢話一日掉一百條頭髮都很正常,我聽了心大心細,覺得佢似安慰我多啲,雖然我並不知我一日大約掉幾條,不過總沒有一百條吧。然後我又諗,掉落的頭髮究竟是斷落的,還是由根部掉落呢?

#  #  #  #  #  #

細容昨天叫我哋記得今朝早唔好買早餐,他訂了西餅請大家食,會在早餐時候送了。當時我已很想提細容,落訂時記得講多要卷蛋,唔知點解冇講到,可能心諗細容曉架喇!但今早送來時,十打有多的西餅,一件卷蛋都冇,全是那些有層cream再有些朱古力碎或椰絲的花餅。清潔大阿姐話,梗係啦!你落訂時唔指明,人哋咪執啲唔好賣嘅俾你咯!我心又在嘀咕,既然唔好賣(的確大部分人唔喜歡食),點解仍不斷出?話晒咁大間餅店,改善下啦!

 

18 則留言:

陽光的戀人 說...

有時候發覺某些網站不能登入, 我也這樣轉用不同瀏覽器的, 但基本上我喜歡用google的, 可是有些網站比如網上銀行必須使用IE的. 所以不能一個瀏覽器走天下.

嚴明 說...

除非妳用Windows 7, 否則IE 只能是後備 ;)

記得一次買西餅宴同事,我全買有奶油的,目的就是肥死他們:P 香港肥人日多,整體上,奶油餅應該好賣,但個別日子,可能就沒那麽好賣,因爲家長都不會買。

韻味熊貓 說...

我已經無用IE好耐喇!

Firefox係二奶,Chrome係三奶。

至於大婆IE,打了入冷宮九千年喇!嘻嘻!

Armadillo 說...

早排手多多upgrade咗IE狗,結果發覺有好多用開嘅都唔掂。好似Blogger就發唔到文,要save咗先,然後喺Chrome發文。仲有,喺自己嘅blog留言都唔得,又係要用Chrome先掂,真係俾佢煩死!

Coffee 說...

阿路︰
我之前只用IE,可能我去的網站不多,一直冇乜事。

Coffee 說...

嚴明︰
我家中電腦係用W.7的,但都係唔得!

哈哈!咁你自己咪一樣食埋一份!

Coffee 說...

佛爺︰
乜原來你金屋藏嬌,仲要係藏多嬌!

Coffee 說...

Arm︰
我以前用舊機時都upgrade過IE,一UP就衰咗,我又唔意識到係IE嘅問題,以為係自己部機唔受!早知的話,轉Google Chrome N咁耐啦!

Ebenezer 說...

除非在公司焗住用IE,否則有得揀我都唔會用佢:(

Coffee 說...

Eben︰
原來個個都一早棄用IE架喇,我真係後知後覺!

武明智 說...

改blog標題名﹖記住唔好改做齋啡,男人最唔鍾意女人唔甜又無「奶」。 :)

韻味熊貓 說...

武明智:

你攪錯,外國有一家高級妓院被掃蕩,電腦記錄了客人的喜好,原來有一些男士,鍾愛平胸的女人。

Unknown 說...

我依然用ie~~~

Coffee 說...

明智︰
謝謝你剖析了自己,哈哈!

Coffee 說...

佛爺︰
千金難買喜歡二字!

Coffee 說...

宅男︰
試下Chrome呀,我體會緊佢嘅好!

武明智 說...

佛爺:
我只係提示一下,搏靚Coffee一笑吧了。
當然我明白世上總有「逐臭之夫」。

Coffee:
我飲咖啡唔落糖既,所以正是我杯咖啡。哈哈!!!

Coffee 說...

明智︰
常言道,吃得苦中苦,方為人上人!
無糖咖啡,苦啊!

(我剛為無糖咖啡易名了)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...