2011年8月14日星期日

我未識用Google+

那天見SKII介紹Google+,我即刻要加入玩埋一份,無他,因為見SKII介紹話適用於行Android的手機,其中有方便在手機瀏覽自己訂閱的網誌,而最吸引的好似話可在手機發表自己的貼文,不過關於發表貼文我唔知自己有冇理會錯。雖然我已加入了Google+,但我這個半科技盲依然在摸索中,希望盡快可領略到它的好處。

例如微博,我可用手機拍下照片,然後直接分享到微博,非常合我這懶人的意。科技,甚麼是科技?我所定義的科技,簡單來說就是比之前方便了的,所以如果Google+亦一樣,可讓我利用手機拍下的照片,直接分享到自己「無糖咖啡Blog」,那該是多麼的好啊!這就是我所認為的科學進步!到底可不可以呢?

ps︰已加入Google+的朋友,有興趣的話可加我的Google+    coffee coffee

 

12 則留言:

Armadillo 說...

科技日新月異,真係點追都追唔到!而且老人家要學新實在好難,我連facebook都未玩過呀!

Fung 說...

install the app "Blogger" into your phone.

韻味熊貓 說...

Google+好似還在試用階段?

卡臣 說...

我有account...但從未用過

Coffee 說...

Arm︰
如果學少少就可以帶來多多方便,我就很願意去學咯,除咗嗰啲連入門的設計都搞到非常人能理解。
至於FB,於我就另一種用途,不是很重要的。

Coffee 說...

Moon︰
Thank u so much, I installed it already. Very glad to know I can post the pic directly fr my samsung.

Coffee 說...

佛爺︰
係呀!所以只以邀請形式參與。

Coffee 說...

卡臣︰
用用睇下有咩搞作嘛,然後可教下我呢啲半個科技盲。

largeheadboy 說...

我都有account
但都未用過~

Coffee 說...

LB︰
開咗就用下呀,我仍是門外女探索中:p

嚴明 說...

嗯.... blogspot.com 是Google 的東西, 應該可以接受G+ 的發報吧. 可以肯定是, G+ 接受即拍即upload, 即發放, 全自動. 哈, 所以, 拍照時要小心囉;)

Coffee 說...

嚴明︰
哈哈!有道理,發錯咗隔離嗰張又或者一個唔小心,公開咗唔想公開的,就覆水難收lu!所以要小心!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...