2011年8月28日星期日

鹹魚白菜也好好味


蝦醬通菜好好味,草菇豆卜炒通菜X(唔識寫嗰個字)都好好味,咖哩洋蔥薯仔炆排骨更加好味(中辣)!哈哈,皆因我煮嘅!仲有靈芝煲豬月展湯,都好好飲,真架!




近來我差不多日日都榨蔬果汁,以往我不喜歡食的雪梨,用來榨汁真係一流,水多又清甜,我特別喜歡加入酸酸的青蘋果,雪凍了來榨,喝下時酸酸甜甜透心涼。講咁多其實都不重要,最重要因為雪梨該是最便宜的水果,十元有六、七個。所以我最新的鮮榨果汁配方,是以雪梨為主打,中間加少量其他蔬果,既好飲,又抗通脹。



17 則留言:

best actor 說...

你的廚藝很灑家呀﹐睇到相都餓。 :o)

陽光的戀人 說...

第二碟的配搭比較少見, 應該是咖啡獨創. 有時候我也亂配搭的, 家裡有什麼就放到一起煮.

Coffee 說...

best actor︰
呀~哈哈~
我煮嘢食最不灑家架喇!不過好奇怪,呢輪好似煮得幾得心應手咁:P

Coffee 說...

阿路︰
我的確有好多自創炒埋一碟的菜式,嘿嘿!

卡臣 說...

好過做食肉獸呀
唔錯

Coffee 說...

卡臣︰
我喜歡蔬菜、豆腐等等,可以唔食肉的,這幾天都冇食,不過唔抗拒。

匿名 說...

睇黎樣樣都好味舉!! 多菜少肉,健康之選....s

Armadillo 說...

我炒通菜,來來去去都只係用蝦醬、腐乳、或者馬拉盞。至於雪梨,通常都係配甘筍搾汁。

Ebenezer 說...

妳的晚餐?

Coffee 說...

Su︰
係幾唔錯架,咖哩係新加坡的,偏辣。

Coffee 說...

Arm︰
等我都試下馬拉盞。

雪梨配甘筍都常有,但因太甜了,怕果糖高,我改用青蘋果。
PS︰謝謝你提醒,原來我一直用了榨:P

Coffee 說...

Eben︰
係啊!

BTW,多日不見,很高興見返你。

S 說...

哈哈,我最近少咗貼 post,就係用多咗時間同阿仔煮飯,但水準同你相去甚遠矣!
自己榨果汁?個榨汁機唔係好難清洗咩?

Coffee 說...

SK︰
嘩~哈哈,我煮嘢好水皮咋,不過有你話同你相去甚遠,好過你,也不禁暗喜:)

Coffee 說...

SK︰
呀!忘了講個榨汁機,唔難清洗,比起我以前用嘅,呢個算好易清潔。

S 說...

嘻嘻,雖然的煮的真的很一般,但和M一起煮(其實大部份是的做啦),他也覺得很好吃。另他不介意洗碗呀!

榨汁機,可以在這裡說牌子麼?

Coffee 說...

SK︰
是法國Tefal!我7月31日貼過圖出來,當時在豐澤折實四百多元。

http://coffeeeeeeeee.blogspot.com/2011/07/blog-post_31.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...