2009年12月30日星期三

偶而為之

晚飯後好眼瞓,未沖涼,唔理,換衫上床睡一覺先算。瞓到大約十一點,開始有些醒了,要瞓的話完全可以繼續沉睡,但心思清晰︰未沖涼、未洗面、未刷牙...諗到咁多嘢,可以繼續瞓至奇!老老實實乖乖起來,要做的始終要做。

近日新試,一邊沖涼一邊洗臉,冬天這方法唔錯,不過竟然如今才發覺,笨!
辦妥曬,人也極清醒了,想起整個星期無畫畫,因為將時間貢獻給電影,明晚上堂,老師見到我的功課畫時,唔知會點呢?

思想仍在游雲中,近日,常有個畫面總是揮之不去,一諗到就想笑︰

「同志們好!」
「主席好!」

「同志們,辛苦了!」
「主席更辛苦!」

「同志們,曬黑了!」
「主席曬得更黑!」

聽著都覺別扭,怎樣就字正腔圓地喊得一點也不覺得難為情??

4 則留言:

嚴明 說...

一晚不洗澡洗臉,沒問題啦,明天出門前記緊洗臉就好了。洗了澡,就睡不着了:)

笑談風月 說...

最緊是否經常聽年尾十大新聞選舉呀!

Coffee 說...

嚴明︰哈哈,你一定試過,其實我都試過,係病的時候。不過洗澡後,精神曬,真係好遲才瞓。

Coffee 說...

風月︰我已當妳果渡係我嘅新聞基地,一定唔會錯過,感謝呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...