2013年1月12日星期六

Candy Crush

沉迷面書及手機 apps 上的 Candy Crush,這絕對是一個令人欲罷不能的遊戲!
玩到第三十五關了,過唔到!!!




6 則留言:

Armadillo 說...

哈哈,個版面咁鬼cutie,似乎係啱細路玩多啲喎!

Coffee 說...

Arm︰

不要被佢嘅外觀設計騙了,要過關架,越玩越難!

SKII 說...

我同事好似介紹過比我,但我冇乜心機玩game 呀而家!

Coffee 說...

SKII︰

睇博知你工作較忙,不過偶爾玩一玩有鬆弛神經作用,我不沉迷的,通常熱幾日就自動停了。

DeepC 說...

玩這些很花時間及精神.

我以前玩過, 知道其吸引之處及感覺, 但對於繁忙的香港人來說, 多數是利少於害.

Coffee 說...

DeepC︰

知呀,沉迷打機於我只是暫時性的。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...