2012年7月11日星期三

無患子何首烏洗髮精


無患子含天然皂素,具清潔功效,並含有豐富維他命 C ,與何首烏一起取液研製而成的洗髮液,據說很養髮,令頭髮生長速度加快,對頭髮稀疏和長白髮者多有裨益。( 網上資料)

價錢不貴,約 $ 42 有二支 ( 還是濃縮的 ),見其不含化學成份,依賴無患子天然皂素來清潔,加上何首烏早已被坊間確認有烏髮生髮養髮功效 ( 可能有誇大的說 ),我買了二支來試用。對三千煩惱絲固本培元的成效當然不是馬上能見得到,但起碼那種天然植物味很得我歡心,按一下的分量和上一點水已能搓出很多很細緻的泡沫,長髮如我的最多按二下也足夠用了。待我用一段時間,看看對髮質有何改善 ( 希望有啦 ),到時再和大家分享。


補充︰樽蓋入面嗰粒黑色的便是無患子。
  

10 則留言:

10 說...

你同我阿媽應該好o岩傾,一樣咁養生,佢今日先大力推薦我飲冷榨椰子油

Coffee 說...

長腿靚靚︰

哈哈,佢有冇睇大長今呀?我睇完後養生了很多!

不過咩係冷榨椰子油?第一次聽,你瘦,所以你阿媽叫你飲油!?

S 說...

我老公都有用呢個,佢話去頭皮多啲喎。另,我地剛開始試用在內地買的養髮和防白髮洗髮水加藥水,亦標榜中藥,不過貴好多,又未知功效,所以冇貼文。

Armadillo 說...

哈哈,秀髮如雲,羨煞旁人!

Coffee 說...

SKII︰

等你用過你隻養髮防白髮分享下。

Coffee 說...

Arm︰

又長又多,要費神打理。

DeepC 說...

現在中藥貴, 這個價"好似"平得有點不合理.
(我猜不是全中藥/草本製.)

Coffee 說...

DeepC︰

我睇過佢的成份,一時沒有甚麼發現,只不過我諗住洗頭水長期要買的,用開其他的也好不了去邊,所以買嚟試下。

陽光的戀人 說...

每瓶洗髮水送一粒無患子咁有趣? 是否教人直接用來擦頭髮?

Coffee 說...

阿路︰

該是一種賣相手法,感覺天然,職員叫將粒無患子浸埋落樽內一起用。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...