2012年7月19日星期四

街市靚女

很不喜歡去街市,但街市係最多人叫我靚女的地方,所以我覺得去街市又冇咁難頂了,街市味好似都冇咁重了。但係有一天,我發現嗰個街市豬肉榮 ( 我認為所有賣豬肉的都叫豬肉榮,嘿嘿!),大大聲叫個接近女版八兩金的都係叫靚女,我便徹底被打敗了!僅存的一點點關於靚女的自信心,瞬間蕩然無存。

從此,我極不願意再幫襯一向幫襯開的豬肉榮,但偏偏他硬係刀下有情,秤先啲收平啲係我蒙受的特殊待遇,這年頭誰會跟錢銀作對呢?於是,我同豬肉榮講,你唔好再叫我靚女,再叫我唔幫襯你買豬肉架! 


豬肉榮一臉莫名地「吓」了一聲,我陰陰嘴笑了。


  

16 則留言:

ep 說...

哈哈, 一邊看一邊笑, 咖啡稱得上是一流寫手.

DeepC 說...

不少豬肉佬都是口多, 見過不少例子了.

卡臣 說...

靚女和靚仔一樣,貶值了

Coffee 說...

ep︰

謝謝你呀,能帶來歡笑便好!

Coffee 說...

DeepC︰

何止豬肉佬,在街市營生的男人都是口花花的。

Coffee 說...

卡臣︰

睇相你該是靚仔一名罷,你覺得被眨值了?

菲菲 說...

我樓下就係街市,一街都係「靚女」!XD

Coffee 說...

菲菲︰

你不用去街市做靚女呢,嘻嘻!

佛爺 說...

澳門那些手信店仲過癮,係女人入去都叫豉頭婆。

Coffee 說...

佛爺︰

使得錢咪係老細咯!

壽頭一塊 (狗鵬) 說...

龔樣;您叫我豬肉鵬啦
令女

Coffee 說...

阿生(鄉音,普通話),俾你笑死!硬係對啲豬豬狗狗特別有興趣!

Armadillo 說...

哈哈,正如所有賣豬肉嘅都叫豬肉榮,所有賣魚嘅都叫賣魚勝,咁去買餸嘅都叫靚仔靚女,真係好正常喎!

Coffee 說...

Arm︰

我想起以前有一位舊同事常化行個妝,隨身袋住塊鏡子方便補妝,於是我哋幫佢改咗個花名叫「美人」,叫慣咗改唔到口,大庭廣眾下都「美人」「美人」咁叫,令旁人側目,哈哈!

laulong 說...

唉,前兩年買嘢時仲有人叫我靚仔,依家冇 lu

Coffee 說...

校長︰

謙喇,你新近貼的相好靚仔呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...