2012年7月7日星期六

我的 Galaxy Note (3)

我這個電腦白痴為了將自己部 Galaxy Note 升級至 Android 4.0,足足忙了半天有多!單是升級本不難,但要下載 Kies 及做升級前備份,不知甚麼原因,我下載的 Kies 好像同我部電腦有仇,慢到好像不能操作,中途無啦啦又顯示電腦同 Note 的連結斷了,又要重頭再備份,如是者三次,激死人呀!終於支持它不住,改為逐項備份。就這般由二點多忙到八點多才正式完成升級至 Android 4.0。

如果不事先知有一樣功能是我渴求已久的,我斷不會有耐性去堅持到底,而那樣功能就是拍攝時可以完全靜音。剛才試拍照,的確完全沒有聲響,那一刻我興高采烈起來,看來下午的忙碌都值了。

20 則留言:

陽光的戀人 說...

沒有聲音偷拍好呀, 這項升級功能想用家所想.

10 說...

嘩!可以冇聲啊,我都要快d upgrade!

雪山飛狐 說...

我部Galaxy Note两个月前已经破相了。玻璃碎得不能用。老婆下星期回国会拿去修复,临急临忙买了个Galaxy S2来顶当。

拍照没有声音?偷拍者之恩物啊。

攞你命三千 說...

希望你唔會玩偷拍玩到俾人拉左XD

卡臣 說...

我也是電腦白癡..

Coffee 說...

阿路︰

Galaxy S II 跟 Note 故意不能消聲,說是為防使用者偷拍,而家出的 Galaxy S III 行 Andrid 4.0 可消聲,然後 Galaxy S II 跟 Note 均可升級至 4.0 ,均可消聲,的確係想用家所想。

Coffee 說...

長腿靚靚︰

俾條連結你對住做︰

http://www.youtube.com/watch?v=vUxik-eTvVE&list=FLkyuJgpdtMuD4N0hjjNWUOg&index=1&feature=plpp_video

Coffee 說...

Desertfox︰

你那邊沒有保養咩?保養期內原廠換芒該沒有出面貴架。

S2 都唔錯!

冇聲是偷拍恩物,但都是低調者至愛,而我是後者嘛。

Coffee 說...

三千︰

你最攞命咯!

Coffee 說...

卡臣︰

所以聽說有電腦舖收幾十蚊幫人升級去 4.0,就係為我哋呢啲電腦白痴而設。

雪山飛狐 說...

电话是公司帮我出的,他们没有买保险(哭了)

没关系啦,自己出几百块把Mon换了也划算。

Coffee 說...

Desertfox︰

如果幾百元都OK,我聽聞有人買的水貨冇保養,要千幾元換芒,好貴呀!

DeepC 說...

完成升級, 都替開心.
我上個星期都幫自己部mobile upgarde, 攪到零晨兩點幾, 跟著早上還要返工. @@"

韻味熊貓 說...

咖啡:

2011年,安桌的全年銷售量是超越iPhone少許的,不過好多人以為iPhone才是最搶手。

Coffee 說...

DeepC︰

哈哈,見你講攪到零晨兩點幾,我心態又平衡咗啲,因為你電腦叻叻嘛!咦,可能你一點才開始弄:P

Coffee 說...

佛爺︰

而家街上大部分人手上拿的都是三星機,三星多不同型號選擇。

雪山飛狐 說...

早晚苹果要为他们的傲慢付出代价

Coffee 說...

Desertfox︰

蘋果掌舵病重至走了,正好俾三星突圍而出。我換過不少三星機,體會到佢的設計越來越人性化,所以真心喜歡。

10 說...

kies真係同部部電腦有仇!
屋企又唔得公司又唔得~~~!!

我都要考慮下比出面升,但驚d資料比埋佢地

Coffee 說...

關鍵就是下載最新版本 Kies 到電腦嚟做備份及升級!

個人資料好緊要,睇下有冇好朋友已下載咗 kies,或者你有冇睇住條連結逐步進行,我真係步步都跟到實,都一頭煙架!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...